Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Дядо Коледа като инструмент за успешна маркетингова стратегия

Празниченият сезон е момент, в който потребителите очакват промоции, посочи Георги Малчев, управител на Xplora.bg

гледано: 2918   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
1 гласа

Факт е, че образът на Дядо Коледа е един от най-силните символи в рекламата. Той е много ясно обвързан, наложен от една компания, но след това се ползва от много други. Това каза Георги Малчев, управител на Xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг със слоган human digital. В ефира на Bloomberg TV Bulgaria той коментира какво е потребителското поведение на хората преди празниците.

Още по темата

"Част от хората планират много методично покупките. Те пазаруват на „Черен петък“, като около 16% от тях са си направили покупките за Коледа до края на черния петък, показват данни от САЩ. Хелоуин, Коледа и Великден са развити и надградени от търговците, защото за тях това е комуникационен повод и момент, в който хората очакват промоции. Това променя поведението на хората”, коментира Георги Малчев.

Той цитира данни на IBM от 2017 г. и 2016 г., според които около 70% от хората са готови да помислят за нови брандове около Коледа.

Георги Малчев смята, че само 10% от хората ще подарят над десет подаръка.

Повечето хора ще подарят само на най-близките, посочи експертът, който има над 15 години опит в маркетинга, комуникациите и бизнес развитието.

Колко от потребителите се насочват към дигиталното пазаруване?

Повече от разговора с Георги Малчев може да проследите във видео материала.

По статията работиха: Петя Стоянова, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (2)

0
 
2
 
2
majnata до: Императорът
преди 1 година
да бе ... Господ създал кока колата преди водата ...
0
 
0
 
1
преди 1 година
Ей-затова харесвам Coca cola. Тя притежава - в маркетингов смисъл - и тоя тип: Коледа - и червеният цвят.
Дори може да се каже, че Coca cola са ИЗМИСЛИЛИ червеният цвят.


Иначе мене др. Мраз по ме кефи.

Още от Новини
LVMH даде сделката за покупката на Tiffany за одобрение от ЕС