Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Инвестициите в маркетинг и новите продукти се отплатиха на PepsiCo

Компанията надмина очакванията за приходите за тримесечието, но не и очакванията за резултатите от продажбите на напитки в Северна Америка

Инвестициите в маркетинг и новите продукти се отплатиха на PepsiCo

Снимка: Архив Ройтерс

Американският производител на безалкохолни напитки PepsiCo отчете приходи за тримесечието, които надминаха прогнозите на анализаторите. Това се случва, след като инвестициите в маркетинг и разработка на нови продукти за Латинска Америка се отплатиха на компанията, предава Ройтерс.

И все пак PepsiCo не успя да изпълни очакванията за резултатите от продажбите на напитки в Северна Америка, и тези на снаксовете Frito-Lay.

Приходите от продажбите на звеното за напитки в Северна Америка, което включва прочутата марка кола, Gatorade и Mountain Dew, са нараснали с 2 на сто до 5,46 млрд. долара през третото тримесечие. Сумата се оказа под средната прогноза на анализаторите за 5,6 млрд. долара според Thomson Reuters I/B/E/S.

Още по темата

„Продължаваме да наблюдаваме много силно оперативно представяне на нашите международни подразделение, подхранвано от развиващите се и развитите пазари“, коментира Индра Нуй в последния си ден като главен изпълнителен директор на Pepsi. Тя ще остане на поста председател до началото на 2019 г.

Нетната печалба на компанията е нараснала до 2,50 млрд. долара, или 1,75 долара на акция, през третото тримесечие, което завърши на 8 септември. Година по-рано сумата беше 2,14 млрд. долара, или 1,49 долара на акция.

Нетните приходи са се покачили с 1,5% до 16,49 млрд. долара.

Средната прогноза на анализаторите беше за 16,36 млрд. долара, сочат данни на Thomson Reuters I/B/E/S. 

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
"Мъже в черно: Глобална заплаха" е най-гледаният филм в България