Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Lagardere Travel Retail отпразнува десет години дейност в България

Един от най-популярните и разпознаваеми брандове на компанията в България е Inmedio

Lagardere Travel Retail отпразнува десет години дейност в България

Снимка: Lagardere Travel Retail

Lagardere Travel Retail, световен лидер в сектора на търговията в пътнически зони, отбеляза десет години присъствие в България. На 11 октомври 2018 г. на тържествено събитие екипът и партньорите на компанията отпразнуваха заедно нейния юбилей. Сред официалните гости бяха Н. Пр. Ерик Льобедел, посланик на Република Франция, и г-н Стефан Делайе, председател на Българо-френската търговска камара.

Lagardere Travel Retail в България е част от френската Lagardere Travel Retail – световен лидер в търговията в пътнически зони, с оборот за 2017 година в размер на 4,5 милиарда евро, оперираща над 4 500 търговски обекта, в 34 държави и над 240 международни летища.

Един от най-популярните и разпознаваеми брандове на компанията в България е Inmedio. Магазини Inmedio предлагат широко разнообразие от бързооборотни стоки, преса и книги, тютюневи изделия, подаръци, пакетирани храни, напитки и кафе. Те присъстват във всички популярни търговски центрове тип МОЛ, както и в хипермаркети Kaufland и HIT. Други концепции наложени на българския пазар от Lagardere Travel Retail са магазините Relay, 1Minute, Discover Bulgaria, пекарните Hello!, кафенетата и заведенията за хранене Onda Café, Bottega Prosecco Bar, Bricco Pizza, Sky Snack Bar, Миш Маш и др.

„За изминалите десет години в България Lagardere Travel Retail постигна значим пазарен дял и лидерска позиция в сектора на търговията в пътнически зони. Откри магазини и заведения в повече от 30 български града, като към септември 2018 година оперира верига от 120 търговски обекта, разположени на ключови локации, като летищата в София, Варна и Бургас, част от станциите в софийското метро, ключови железопътни гари, Централна автогара София, автогарите Велико Търново и Варна, както и в търговски и офисни центрове, хипермаркети и търговски улици в някои от курортите в България“, каза Младен Йорданов, изпълнителен директор на Lagardere Travel Retail в България.

„Плановете ни за бъдещето са все така амбициозни и са свързани с разширяване на търговската мрежа в страната и внедряване на нови концепции, част от портфолиото на групата Lagardere“.

По статията работи: Екип на Investor.bg
Още по темата: Новини

Последни новини

Коментари ()


Още от Новини
Ще счупи ли Ботичели рекорда на Sotheby's за стар майстор?