IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Най-голямото заведение на Starbucks в Европа отвори врати в Милано

То е с размерите на една трета от футболно игрище и се помещава в историческа сграда в центъра на града

16:27 | 08.09.18 г. 1
<p>
	Служители приготвят кафе в новото заведение на Starbucks в Милано.&nbsp;<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Служители приготвят кафе в новото заведение на Starbucks в Милано. Снимка: Ройтерс

В петък световноизвестната верига кафенета Starbucks откри най-голямото си заведение в Европа и първо в Италия. Изграждането му отне повече от две години и то няма да е какъвто и да е Starbucks, пише ВВС.

Със своите мраморни подове и дървени панели заведението обещава да се превърне в „кафене-театър“, но също така ще предлага коктейли, хляб, сладоледи и…пица.

Всички усилия са впрегнати в убеждаването на италианците да сменят традиционното си еспресо за по-американско преживяване.

Първото заведение на Starbucks в Италия отвори врати в петък в центъра на Милано и отдава почит на кафе традициите в Италия, отбелязва веригата.

Кафенето, което е с размерите на една трета от футболно игрище, се помещава в историческата сграда Poste близо до катедралата на Piazza Cordusio.

Клиентите ще могат да наблюдават процеса на приготвяне на кафето – от зърната до сервирането му в чашата.

Бившият главен изпълнителен директор на Starbucks Хауърд Шулц казва, че идеята да създаде Starbucks му хрумнала именно, докато пиел кафе в Милано преди повече от три десетилетия.

„Всичко, което постигнахме, от първия момент на вдъхновението преди 35 години до сега, когато сме част от ежедневието на милиони хора в цял свят, отразява голямото ни уважение към Италия“, казва Шулц по повод откриването на кафенето.

Италианците може да са леко сноби по отношение на кафето, казва психологът Паоло Вернани, който пие по десет кафета еспресо на ден.

Но пиенето на ароматната напитка е относително нова традиция в Италия.

Преди Втората световна война кафето е луксозна вносна стока за заможния елит, а мнозинството италианци се задоволявали с горещи напитки от печен ечемик или цикория.

Местните заведения казват, че не се страхуват от конкуренцията и подчертават висококачественото кафе, което вече се предлага в региона.

Federazione Italiana Pubblici Esercizi (FIPE), която представлява баровете и ресторантите в страната съобщава, че 149 154-те кафенета в Италия предлагат добро качество, като продават еспресо на средна цена от едно евро и капучино за 1,30 евро.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:12 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 14 rate down comment 5
majnata
преди 5 години
"Всички усилия са впрегнати в убеждаването на италианците да сменят традиционното си еспресо за по-американско преживяване."И защо трябва да се приеме извращението за нормално , пък да се убие традицията ...?! Италианец който приеме кафе и пица от старбукс , не е никакъв италианец ! Мултикулти глобалистична перверзия !
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още