Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Hitachi представи технология, която увеличава пробега при електромобилите с 20%

Новата система за директно задвижване чрез вградени в колелата мотори намалява загубите на енергия с 30 на сто

Hitachi представи технология, която увеличава пробега при електромобилите с 20%

Снимка: Bloomberg L.P.

Електрическите превозни средства биха могли да увеличат с около 20% пробега си с новата технология на Hitachi, инсталирана в колелата им, пише Nikkei Asia Review.

Все още не е обявен график за масово производство, но японската компания има за цел да развие системата, обявена в четвъртък, в жизнеспособна задвижваща опция за електрически автомобили. 

Още по темата

Създадена чрез съвместното предприятие Honda Motor Hitachi Astemo, новата система с директно задвижване използва мотори, внедрени във всяко колело, инвертор и спирачка. По-простият задвижващ механизъм намалява загубите на енергия с 30% в сравнение с конвенционалните електрически превозни средства.

По този начин се осигурява и повече място за по-големи батерии, които могат да увеличат пробега. Всяко колело може да се управлява независимо, което позволява функции като по-плавно движение при смяна на лентите.

Електрическите превозни средства с двигатели в колелата обикновено са по-тежки от конвенционалните електрически. Въпреки това Hitachi рекламира новата си система като компактна и лека.

Предходните подобни технологии предлагат по-ниска енергийна плътност и заемат цялото пространство вътре в колелото, за да осигурят достатъчно задвижваща сила, което затруднява използването на спирачките и компонентите при окачването. Необходим е и специален канал за охлаждаща течност, който предотвратява появата на повреди по електрозахранването, когато полупроводниците в инвертора влизат в контакт с охлаждащата течност.

Новата технология на Hitachi използва директно охлаждане, при което високоизолационно охлаждащо масло директно охлажда полупроводниците и се насочва към двигателя за охлаждане на бобините.

Други автомобилни играчи, като Nissan Motor Co., също разработват електрически превозни средства с мотори в колелата.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Nio отхвърли твърдението, че ще строи фабрика в Европа