Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Tesla отваря още шоуруми в Европа, загърбвайки идеята за онлайн продажбите

Общият брой на търговските обекти на компанията на Стария континент достига 161, като по-голяма част от тях предлагат както продажби, така и сервизни услуги

Tesla отваря още шоуруми в Европа, загърбвайки идеята за онлайн продажбите

Снимка: Daniel Acker/Bloomberg

Американският производител на електромобили Tesla Inc. добавя допълнителен брой дилъри към своя списък от търговски представители за Европа, след като се отказа от стратегията си за онлайн продажби, съобщава Automotive News.

Компанията разширява с една трета броя от шоурумите и сервизните центрове, които контролира в Европа, тъй като се подготвя за пускането в продажба на своя нов компактен кросоувър Model Y. 

Още по темата

Решението на концерна да увеличи своите представителства в Европа представлява своеобразен обрат по отношение на възприетата от нея стратегия през 2019 г. да премине изцяло към онлайн продажби.

Tesla е отворила 40 нови търговски обекта на Стария континент през 2020 г., като така общият брой достига 161. Повечето от обектите предлагат както продажба, така и сервизни услуги, изтъкват от компанията.

Стратегията за изцяло онлайн продажби беше предизвикана от идеята на Tesla да свие временно разходите, докато реализира своя Model 3 при цена от 35 хил. долара.

Концернът потвърди обещанието си да започне производството на своя Model Y във фабриката край Берлин през юли тази година.

Tesla отчита 18-процентен спад на продажбите на електромобили през първите 11 месеца на годината в Европа, става ясно от доклада European Electric Car Report, публикуван от анализатора Матиас Шмит.

Въпреки това през декември компанията успя да се възстанови, като във Великобритания Model 3 се превърна в най-продавания автомобил за месеца.

Очаква се автомобилът да завърши на второ място в Европа по продажби на електрически превозни средства след Renault Zoe, тъй като доставките бяха ограничени заради неравномерното предлагане. Пазарният дял на Model 3 достига 88% от всички автомобили на Tesla за европейския пазар през ноември.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Stellantis продължава с нареждането на ръководните екипи