IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

LG представи 23-каратов златен умен часовник за 1200 долара

От LG Watch Urbane Luxe са направени само 500 бройки, всяка с уникален сериен номер

17:26 | 31.08.15 г.
<p>
	<em>Снимка: LG Facebook Page</em></p>

Снимка: LG Facebook Page

Южнокорейската компания LG представи 23-каратов златен смарт часовник в понеделник, с което явно иска да се конкурира с Apple в сектора на луксозните преносими джаджи, съобщава CNBC.

LG Watch Urbane Luxe струва 1200 долара, а от него са направени само 500 бройки, всяка една гравирана с уникален сериен номер.

LG представи умния часовник като „по-скоро бижу, отколкото преносимо устройство“. Часовникът е с кожена каишка от алигатор и се продава в „лъскава гланцирана кутия“, с което се таргетира най-високия клас купувачи.

Представянето на продукта идва, след като производителите на устройства започнаха да се фокусират върху това да направят преносимите технологии, най-вече умните часовници, по-модерни. През март Apple представи 18-каратовия си златен часовник Apple Watch, с което привлече купувачите на луксозни стоки.

Тази комбинация от отлична изработка и технологии е естествена еволюция на смарт часовника, който се превръща все повече в лайфстайл аксесоар, отколкото в технологично устройство. Смятаме, че това е добра посока на развитие на преносимите устройства и искаме да насърчим трансформацията“, заяви Крис Йи, вицепрезидент и ръководител на маркетинг отдела на LG Mobile Communications Company.

По-рано тази година LG показа LG Watch Urbane на световната конференция за мобилни технологии в Барселона и освен леки промени в дизайна, други корекции по версията няма. Операционната ѝ система все още е Android Wear за преносими продукти на Google. Часовникът е с 1,3-инчов сензорен дисплей.

Пазарът на преносими устройства се разраства със забележителна скорост, макар и от ниска база. Доставките за второто тримесечие възлизат на 18,1 млн. броя с 223% ръст спрямо 5,6 млн. броя през същия период на миналата година, сочат данни на IDC. Apple Watch дебютира като втория най-голям играч по пазарен дял след Fitbit.

LG се конкурира в пространство, което става все по-пренаселено. Южнокорейската технологична компания ще представи новото си устройство на изложението за електронни продукти IFA в Берлин през тази седмица. Очаква се други компании като Motorola и Samsung също да представят нови смарт часовници през тази седмица, съобщават медиите.

Luxe на LG ще се предлага първоначално в САЩ с предварителна поръчка чрез REEDS Jewelers след понеделник.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 22:10 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още