-
След години бойкот Tesla се потапя в рекламите
Илон Мъск мразеше рекламите, но сега производителят на електрически автомобили харчи все повече за такива
-
General Motors временно спря платените реклами в Twitter
Twitter очевидно не може да се превърне в безплатно място, в което да се казва всичко без последствия, заяви Илон Мъск
-
Meta ще споделя повече информация за таргетирането на политическите реклами
Гигантът в социалните медии среща натиск през последните години да осигури прозрачност около таргетираните реклами в платформите си
-
Цената на личните данни – има ли терор на бисквитките над физическите лица?
Видеонаблюдението е новото бойно поле в междусъседските войни, посочи Венцислав Караджов, председател на Комисията за защита на личните данни
-
Google отлага премахването на „бисквитките“ на трети страни за 2023 г.
Компанията посочва, че продължава да работи с онлайн общността за разнообразни подходи към таргетирането на реклами
-
Само Комисията по хазарта с право да преценява дали рекламите нарушават закона
Правилата в момента са достатъчно рестриктивни и пътят към ограничаване на рекламите е саморегулация, посочи Ели Герганова от Националния съвет за саморегулация
-
Крайпътните рекламни съоръжения ще бъдат обезопасявани
При неизпълнение на мерките за обезопасяване билбордовете ще бъдат демонтирани
-
Facebook наема 1000 души за проверка на реклами
Социалната мрежа ще инвестира също засилено в софтуер, за да отбелязва и сваля автоматично реклами
-
Jaguar предизвика Mercedes-Benz със забавна реклама
„Вълшебен контрол над тялото? Благодаря, ние предпочитаме котешките рефлекси. А вие?”, е отговорът на британците на немска реклама
Таг реклами
Пазари


