Таг рекламна индустрия
-
Publicis очаква по-добър органичен растеж за 2025 г.
Рекламният гигант записа по-силни резултати от очакваното за последното тримесечие
-
Лидерът на WPP се оттегля във времена, в които рекламната група се нуждае от растеж
Марк Рийд ще се пенсионира в края на тази година
-
Рекламните гиганти се готвят за съкращения на разходите от клиентите им заради митата
Големите компании в рекламната област имат предпазливи очаквания за финансовото си представяне до края на годината
-
Рекламният гигант WPP записа спад на тримесечните приходи
Клиентите на компанията все още не реагират на митата на Доналд Тръмп
-
AI ще се превърне в сензацията на Медисън авеню през 2025 г.
Рекламата ще завладее дори бизнес моделите с изкуствен интелект, прогнозира Дженифър Саба в коментар за Ройтерс
-
Omnicom придобива Interpublic в сделка, създаваща най-голямата рекламна агенция в света
Новата компания ще е с комбинирани годишни приходи от над 25 млрд. долара
-
Глобалните приходи от реклама ще надвишат 1 трлн. долара за пръв път през 2024 г.
GroupM прогнозира, че приходите от реклама в световен мащаб са нараснали по-бързо от очакваното през тази година
-
Google е предложила да продаде част от рекламните си активи по дело с ЕК
Европейските издатели обаче са отхвърлили предложението като недостатъчно
-
Publicis повиши прогнозата за нетните си годишни приходи
Компанията записа по-силен от очакваното ръст за първото полугодие
Пазари


