Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Amazon се насочва към Близкия Изток

Компанията може да пусне версии на основния си сайт в Обединените арабски емирства и Саудитска Арабия - най-големите икономики в региона

Amazon се насочва към Близкия Изток

Снимка: Ройтерс

В търсенето на нови пазари американският технологичен концерн Amazon вероятно поглежда все по-често към Близкият изток.

През последните седмици Amazon се е свързал с големи продавачи от трети страни в Северна Америка, като им съобщава за предстояща възможност да достигнат до потребителите, първо в Обединените арабски емирства и след това в Саудитска Арабия. Това твърдят няколко търговци пред CNBC. Всички те са поискали да не бъдат идентифицирани, защото дискусиите с Amazon са поверителни.

Още по темата

С пускането на предложенията си за Близкия изток през следващите месеци Amazon омаловажава Souq.com, базирания в Дубай онлайн търговец на дребно, който придоби за 580 млн. долара през 2017 г. - най-скъпата ѝ чуждестранна придобивка. Компанията пояснява пред продавачите от Северна Америка да не се регистрират за продажби на Souq, защото планира да разполага с целия този инвентар в собствения сайт на Amazon.

„След придобиването на Souq от Amazon искам да ви предложа участие в новаторски нов проект за продажби в Близкия изток", пише Amazon в покана към избрана група продавачи. „Нашата програма е проста, ясна и ви позволява да разширите избора си до нова база от купувачи в Amazon".

Говорител на компанията е отказал коментар по темата.

Този ход се случва във време, в което Amazon се стреми да намери формула за печеливш растеж в търговията на дребно, която в Северна Америка генерира 69% от приходите. Великобритания, Германия и Япония генерират по-голямата част от международните продажби. Amazon се затруднява да изгради значителен бизнес в Китай и Индия заради местните закони и сериозната конкуренция, а подразделението за търговията на дребно все още е на загуба всяко тримесечие, ако се изключат САЩ и Канада.

Amazon се радва, че ще може да предложи продукти за красота, като парфюми, както и електроника, в двете най-големи икономики на Близкия Изток, казват източниците на медията. През септември Amazon стартира местна услуга в Турция, отбелязвайки 17-ия си глобален сайт. Брайън Олсавски, финансов директор на компанията, заяви, че Amazon е „много доволна" от международния си бизнес, макар че „резултатите са различни по държави".


Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Web
Първият служител на Uber излиза от Борда на директорите