Авто Юнион Груп ЕАД отчита загуба през първото тримесечие на годината в размер на 2,281 млн. лв., показва консолидираният отчет на дружеството, публикуван чрез БФБ.
Брутната печалба на Авто Юнион е 6,05 млн. лв., но върху нетния резултат натежават разходите за амортизации (1,67 млн. лв.) и лихви (1,14 млн. лв.)
Приходите от продажби за първото тримесечие на 2010 г. са 22,148 млн. лв. при 12,038 млн. година по-рано.
От април 2009 Авто Юнион е част от структурата на Еврохолд България, като интегрирането в холдинга е основен приоритет за компанията и през първото тримесечие на 2010.
За първите три месеца на годината пазарният дял на Авто Юнион Груп в продажбите на нови автомобили у нас е достигнал 13,1%, като само за март той е 17,3%.
Дружеството продължава политиката си по откриването на нови продажбено-сервизни центрове, се казва в междинния доклад за дейността му.
След открития през декември 2009 година шоурум на Renault, Nissan и Dacia във Велико Търново, през март Ауто Италия, официален вносител на FIAT и LANCIA за България, отвори нов продажбено-сервизен комплекс в София, насочен към обслужване на клиентите в западната част на града.
В близко бъдеще предстои откриване на още няколко точки на продажба и сервиз на марките Fiat, Lancia, Alfa Romeo и Mazda, се казва още в доклада.
Свързани компании:


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Как Грузия се превърна в задната врата на Русия
Времето днес: Облачно и на места с превалявания от дъжд
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
преди 15 години Благодаря за уточненията! Мисля, че е добре тези детайли да се описват в статията - така за интересуващия се (непрофесионално) ще е достатъчна информацията от нея, без да се налага да се препраща към отчета.И още един съвет - основните цифри (а те са не повече от 4-5 за текущата и оте толкова за предходната година) не е лошо да се представят таблично - много по-лесни са за възприемане. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 15 години числото в материала на колегата за брутната печалба (6,05 млн. лв.) е изчислено от дружеството в отчета по МСС http://x3news.com/dogetblobfromdocuments?id=100933&file_name=AUG_MSS_Q1%202010.pdf.Освен разходи за лихви и амортизации, трябва да се добавят и оперативните разходи (за да се стигне до оперативна печалба и накрая до нетна). Оперативните разходи са 2.06 млн. лв. за персонал, 2,16 млн. лв. за външни услуги, 588 хил. лв. за материали, 548 хил. лв. за други разходи.12,1 млн. лв. печалба за тримесечието на мин. година е техническа грешка в отчета по бланките на КФН (вижте моля ред 42 в т.ч. Нетна печалба за групата12099)която очевидна грешка в отчета автоматично е пренесена в материалагрешката е коригирана в материалаПоздрави,Мариян Йорданов отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 15 години От 6,05 млн. брутна печалба вадим 2,81 млн. разходи за лихви и амортизации и излизаме на.... 2,28 млн загуба?...а за миналата година - 12,1 печалба за тримесечието от 12,038 приходи?Investor, сигурни ли сте в информацията от статията?! отговор Сигнализирай за неуместен коментар