Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Премиери

Volkswagen Golf 8 - мек хибрид

Следващата генерация ще е с изцяло преработен интериор

Volkswagen Golf 8 - мек хибрид

Снимка: Auto Express

 

Осмото поколение на Volkswagen Golf ще е най-голямата революция в 43-годишната история на модела, съобщава Auto Express, като публикува първите ексклузивни кадри на бъдещата кола. Очаква се следващият Golf да дебютира официално през 2019 година. 

Осмото поколение на Volkswagen Golf ще е най-голямата революция в 43-годишната история на модела, съобщава Auto Express, като публикува първите ексклузивни кадри на бъдещата кола. Очаква се следващият Golf да дебютира официлано през 2019 година.

Осмата генерация ще стане хибридна и ще предлага доста по-малко версии от сегашната. Тя ще се появи успоредно с I.D. - първия модел от новата изцяло електрическа гама на VW. Шефът на компанията Херберт Дийс обаче уверява в интервю за изданието, че Golf ще си остане основният фокус на Volkswagen.

"Golf e приоритет, защото следващото поколение ще е ядрото на гамата ни. Общественото внимание, пресата и нашите комуникации са съсредоточени върху електромобилите, защото вярваме в тях. Но съм убеден, че Golf ще си остане най-важният ни продукт", обяснява Дийс.

Осмата генерация ще бъде построена върху обновена версия на модулната платформа MQB и ще е средно със 70 кг по-лека от сегашната кола. Като контури колата няма да се промени особено, но светлините и решетките ще станат по-разчупени. В средата на задната врата ще бъде изписано името на модела, както е при новия Arteon.

Основно преобразяване ще претърпи интериорът, като повечето бутони ще отстъпят място на дигитални дисплеи.

Това ще е и първият Golf с т. нар. "мека хибридна технология", с 48-волтова електрическа система. "Меките хибриди ще играят главна роля при следващото поколение", потвърждава Дийс. Основният двигател в гамата ще е 1.5-литровият 4-цилиндров бензин, а досегашният 1.6 дизел ще бъде заменен от нов, с работен обем 1.5 литра.

GTI и R версиите ще станат по-мощни - съответно 250 и 350 конски сили. Ще има и ново поколение на плъг ин хибрида GTE, но занапред няма да се предлага чисто електрическият е-Golf - неговото място в гамата ще бъде заето от I.D.-моделите. 

Още автомобилни новини вижте в Automedia.bg

По статията работиха: Automedia.bg, редактор Бойчо Попов
Още по темата: Премиери

Последни новини

Коментари (0)


Още от