IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Yoox и Net-a-Porter се обединяват в нов гигант в онлайн пазаруването

Двете компании ще предлагат заедно луксозни стоки

08:37 | 01.04.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Cie. Financiere Richemont планира да обедини своя моден онлайн магазин Net-A-Porter с уеб базираната италианска компания за дрехи Yoox чрез сделка, която ще създаде нов интернет гигант в сферата на пазаруването с годишни приходи от над 1,4 млрд. долара, пише Wall Street Journal.

Yoox Net-A-Porter Group ще събере в едно два от най-големите и добре познатите уебсайтове за луксозни дрехи и аксесоари - сега зараждащ се, но бързо развиващ се пазар.

Net-A-Porter, която е основана през 2000 г., продава стоки на висок клас марки - от дрехи на Jimmy Choo до дамско облекло на Balenciaga. Yoox пък управлява интернет сайтовете на луксозни брандове като Valentino и Armani, както и собствени онлайн магазини, в които предлага множество марки.

Сделката представлява обрат за Richemont. Базираната в Женева група се опитваше да изгради Net-A-Porter като самостоятелна фирма след като придоби по-голяма част от фирмата от основателя ѝ Натали Масне през 2010 г.

Освен това Richemont притежава и компанията за луксозни бижута Cartier, както и производителите на часовници Piaget и IWC. В предишни изявления групата обяви, че няма да продаде нито един от бизнесите си и предпочита да инвестира в проблемни линии продукти, отколкото да се отърве от тях. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:03 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Софтуер виж още

Коментари

Финанси виж още