Поли Карастоянова: Можем да удвоим приходите от туризъм до 10 години
Необходима е кардинална промяна в провеждането на националната реклама на туризма, смята директорът на Национален борд по туризъм
08:07 | 23.09.14 г. 19Препоръчан материал от партньор на investor.bg
Поли Карастоянова, Снимка: Личен архив
-
След "Москвич" Русия изтупва прахта и от "Волга"
-
"Ти Би Ай Банк" ще издаде облигации за 50 млн. евро
-
Износът на Япония се повишава благодарение на слабата йена
-
Кампанията на Доналд Тръмп вече приема дарения в биткойни
-
Pixar съкращава 14% от служителите си
-
Инфлацията във Великобритания се забавя по-слабо от очакванията
-
София е на осмо място в Европа по най-ниска доходност от отдаване на имот под наем
-
Ще се трансформира ли големият обем депозити в банките в инвестиции
-
"Спиди" ще разпредели рекорден дивидент от 5,75 лева на акция
-
А. Костадинов: Цените на автомобилите ще стават все по-достъпни
-
Европа се готви за необичайно топло време
-
Чуждестранните инвеститори обръщат гръб на имотния пазар в Германия
Специални проекти виж още
Финанси виж още
-
Кампанията на Доналд Тръмп вече приема дарения в биткойни
-
Лагард: Инфлацията е под контрол, може да намалим лихвите през юни
-
Щатските пазари приключиха сесията с минимални повишения
-
Продажбите на "Софарма" се връщат към растеж през април
-
От 3 юни започва търговията с правата за увеличението на капитала на „Смарт Органик“
-
Европейските пазари приключиха на червено с отслабване на положителната инерция
преди 9 години много е важно да се провежда национална реклама, разбирай от бюджетни пари. това лесно - ще дадем да я изготви някой наш човек или фирма, ще му дадем 2-3 милиона ще ни върнат половината и целта - изпълнена! а, какво?!...не било това целта ли?! че кой иска да харчи пари за да развива бизнеса на хора, които самите не си дават труд да го развиват отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години На теория може да се екстраполира. На практика обаче има ограничители, като например размера на нашето черноморие, което и сега е фрашкано *** до *** на първа, втора, че и трета линия. За да направиш ръст от 100% трябва:1. Или да увеличиш легловата база 2 пъти, което означава още един бум на застрояване на черноморието ни.2. Или да вдигнеш нивото и цените да скочат 2 пъти, което няма как да стане, защото цените у нас и сега са свръхвисоки за това което се предлага.Така че нещо не го виждам потенциала за 100% ръст на приходите. Абе то дори българите започнаха да избягват почивката на нашето черноморие, аз лично от 3г. не съм бил на море у нас, няма и да бъда още много години. Няма защо и да ходя на море у нас, това което се предлага масово е мизерия на висока цена, а хотелите които са добри имат толкова високи цени, че няма смисъл да ръсиш парите. В чужбина е по-добре като отношение цена/качество. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Ако се екстраполират досегашните ръстове на сектора 100 % ръст за 10 г прави средно около 10 % годишно което е напълно постижимо да не кажа , че е песимистично като прогноза отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години И ние така в нашата фирма, шефа вика изготви бюджет за следващата година. А не, ръста, който е заложен е малък. Да шефе, заложения ръст е малък, но реален. И това да постигнем при този условия, ще бъде чудесно! Нееее, не мога с толкова нисък ръст да представя бюджета на ръководството, още, още вдигай!И тука вече започва една стъкмистика, едно изсмукване от пръстите на огромен ръст, на несъществуващи нови клиенти, направо следващата година мед и масло потича от небето.Още на първо тримесечие се вижда, че бюджета не се изпълнява, но ние сме оптимисти, ще наваксаме следващите тримесечия. На края на годината се оказва, че първоначално заложения реален ръст е постигнат, а всичко друго е било чиста фантазия.И то дошло време за следващия бюджет и пак се започва - а не, този ръст е малък, още, още вдигай!Как беше тази приказка - Приемаме желаното за възможно, възможното за изпълнимо, изпълнимото за реалност и отчитаме изпълнена петилетка - а магазините празни! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години До 10 год. всички българи ще си идват в БГ единствено и само като туристи... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години И баба ми може да ми стане дЕдо до 10 години. Тия вярват ли си сами след като прогониха 2/3 от българите от родните ни курорти сега щели да удвояват приходите?? На индийци, пакистанци и нигерийци ли ще разчитате за целта?? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Чек още малко EU да ги поебава руснаците и като няма ни един по морето ше ги учетворим приходите ... Туризъм сме имали ... :))) това е отделна тема където не искам да започвам, че вече сме я коментирали. Taя фея къде видя инфраструктура за туризма, нещо като качество на облужване, атрактивни цени, реклами - те чакат да се предаде от уста на уста ... :)) нищо де нищо един де може и да ни огрее отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Приходите от туризъм ще ги удвоите, ама някой друг път. Бреговата ни ивица е сравнително малка, има ограничен капацитет. И в момента положението е *** до ***, мизерия на висока цена, отделно няма елементарни условия като пречиствателни станции и човек при това море тук пълно с отходни води почти винаги лепва някоя нова зараза. Не става само с релкама, трябват и инвестиции, и то много. Те българите масово предпочитат да ходят на море в чужбина, румънците също последните години минават транзит през България за Турция или Гърция, а ние реклама ще правим ...Отделно, реално, нивото на което е туризма ни последните години е някъде около максимума като обем, трудно ще се надуе още повече. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Тия не разбират ли, че не маркетинга им е проблема? Само със стратегии от типа на маркетинг фърст, които се изкривяват в тип маркетинг онли, работа не става. Показател за това е масовия български турист, който вече масово предпочита да ходи на море или в Гърция или в Турция, въпреки че е по-далеко и по-скъпо, но поне знае че наистина ще получи продукт с нормално качество за разлика от тук при нас. Когато българите се завърнат и започнат пак да ходят на море у нас, тогава ще е време за реклама и маркетинг, дотогава с това ниско и мизерно качество у нас, по-добре да не се излагаме да рекламираме че да ни се смеят. отговор Сигнализирай за неуместен коментар