IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Алекс Джоло: Лоялността и честността се отплащат във време на криза

Изборът ни да присъстваме в България е стратегически правилен, коментира генералният директор на Decathlon България

08:25 | 02.09.13 г. 1
Автор - снимка
Редактор
<br />

Веригата Decathlon отвори първия си магазин в София. За това как мениджърите на компанията очакват това да се отрази на пазара на спортни стоки и какви са плановете им за експанзия, разговаряме с Алекс Джоло, генерален директор на Decathlon България.

Г-н Джоло, Decathlon откри първия си магазин в България. Какво привлече веригата към българския пазар, който е малък и доминиран от сравнително малки играчи, някои от които с лоялни клиенти, в сегмента на спортните стоки?

Бих казал, че това е стратегическо решение за нас. Ние сме внимателни, когато разширяваме присъствието си и взимаме предвид редица фактори. От една страна, присъствието ни на Балканите досега не беше така силно, а с включването на българския пазар в семейството на Decathlon правим важна заявка за значимо развитие на марката в региона. От друга страна, считам, че българският пазар има голям потенциал за развитие в областта на спортните стоки, а и тук има висок интерес към качествени марки като нашата. Освен това концепцията за Decathlon се вписва перфектно в страна като България, където природата, планината и морето дават невероятни възможности за развитие и практикуване на различни видове спорт. Още повече, че българите са хора с изявени способности в спорта.

Вярвам също, че инвестиция от такъв мащаб, както и навлизането на световна марка като Decathlon, ще се отразят положително на целия спортен бизнес сектор, не само по отношение на преките инвестиции, но също и във връзка със създаването на много нови работни места. Присъствието на Decathlon в България ще бъде от полза и за почитателите на спорта в страната, които са много, а нашата цел е да направим спорта достъпен за повече хора.

Има ли потенциал магазинът на веригата да се превърне в регионален център, т. е. да привлече клиенти и от другите балкански държави?

Като се има предвид геостратегическото положение на България, фактът, че в страната има много и разнообразни посетители, които идват тук за туризъм, бизнес, но също и за да практикуват любимите си спортове, като се има предвид и фактът, че в този регион присъстваме само в още две страни, освен България, вярвам, че това може да се случи. И, разбира се, подобно развитие би било още едно доказателство, че изборът ни да присъстваме в България е стратегически правилен.

Последна актуализация: 09:25 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 5 rate down comment 1
diado mrass
преди 10 години
Както се казва - "Точно в десетката"! Тази верига наистина откри "топлата вода". Особено голям е потенциалът за развитието на спорта сред малцинствата и социално слабите. Не са за подценяване и пенсионерите, чиито брой непрекъснато расте.... Познайте: лош маркетинг или отчаян ход?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още