Концепцията на Decathlon за затворен цикъл на производство, дистрибуция и продажби се доказа като успешна на другите пазари, на които работи веригата, както и ценовата политика. Какви са очакванията Ви за българския/регионалния пазар, предвид, че за първи път се налага подобна концепция у нас?
Смятам, че българският пазар има нужда от тази нова концепция, тъй като тя осигурява добро съотношение между качество и цена. Българските потребители са деликатни на тема цени, но в същото време са взискателни към качеството на продуктите, които избират.
Нашата концепция е да предлагаме иновативни, издръжливи, надеждни и висококачествени спортни продукти на достъпни цени. Разполагаме с много силен отдел за разработване на нови продукти, стремим се към иновациите и често при създаването на продуктите използваме съветите, предложенията и коментарите на нашите клиенти. Смятам, че това ще допадне на българските потребители.
Ние наистина слушаме това, което клиентите ни казват и взимаме думите им много сериозно. Толкова сериозно, че инвестираме капацитет, време и усилия, за да разработваме продукти, които клиентите предлагат. Това е част от нашата политика, част от същността на марката. Ние не сме тук само за да продаваме. Тук сме, за да развиваме спортната индустрия, да създаваме дългосрочни отношения и да изграждаме общности.
Имате ли очаквания кои продукти биха имали най-голям успех на пазара?
Много е интересно, че пазарите и хората са различни и въпреки това най-продаваните ни продукти навсякъде по света са подобни. Може би защото хората обичат продукти, които са иновативни, удобни, лесни за употреба. Най-предпочитаните спортни продукти в магазините ни са точно такива - палатка, която се прибира и разгъва за 2 секунди, комплект за игра на тенис на маса навсякъде, сгъваеми велосипеди. Очаквам и българските ни клиенти да харесат този тип продукти.
Какви са плановете за експанзия на веригата в страната и региона?
Както споменах, оценяваме България като стратегически пазар и ще подходим към него с уважение и гъвкавост, отчитайки резултатите от работата ни тук, местните специфики, опита, който ще натрупаме на пазара. Първият етап от плановете ни включва откриване на още един магазин в София до края на годината, а след това и на магазини в големите градове на страната – Пловдив, Варна, Бургас.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Бърнаут или липса на витамини?
Големият проблем на 2025 година е увеличеният капитал на Българската банка за развитие
Тимчо Муцунски: ЕС има желание да помогне за развитието на диалог, насочен към намиране на решение с България
Интер разгроми Комо в мач от 14-ия кръг на Серия А
Правителството в Скопие опитва да изиграе Европа за българите в РСМ
преди 12 години Както се казва - "Точно в десетката"! Тази верига наистина откри "топлата вода". Особено голям е потенциалът за развитието на спорта сред малцинствата и социално слабите. Не са за подценяване и пенсионерите, чиито брой непрекъснато расте.... Познайте: лош маркетинг или отчаян ход? отговор Сигнализирай за неуместен коментар