IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ще проектират „синя зона“ около всички молове в София

Целта е да се реши проблемът с неправомерното паркиране на клиентите или служителите им

14:12 | 02.06.10 г. 11
Ще проектират „синя зона“ около всички молове в София

Да се проектира "синя зона" около всички молове в столицата, реши комисията по транспортна инфраструктура на Столичния общински съвет, съобщи БТА.

Повод за това стана искане на живеещи около мол „Сердика център“ за нова организация на движението и въвеждането на режим "синя зона" около сградата на търговския комплекс.

Съветниците се обединиха около решението, че такъв режим трябва да се въведе около всички търговски комплекси от типа мол, за да се реши проблемът с неправомерното паркиране на клиентите или служителите им, след като във всички сгради има места за паркиране.

Само в "Сердика център" има 2600 паркоместа, които не се използват изцяло, а клиентите на мола предпочитат да паркират по съседните улици, посочиха от „Центъра за градска мобилност“.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:57 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

11
rate up comment 0 rate down comment 0
Chitatel
преди 13 години
Само да отбележа, че Сердика мол разполага с около 1 600 паркоместа, а не както сте отбелязали 2 600. Добре е да се разясни на общинарите, за да не станат съвсме нереалистични плановете им.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
10
rate up comment 0 rate down comment 0
VicKing
преди 13 години
Ееей тия съвсем взеха да кръвосмучат от данъкоплатеца. Не бе ли функцията на общината да се грижи за гражданите и облагородява района срещу плащане на местните данъци? Скоро и канапето у дома ще го направят синя зона. Жалка му работа. В случай че някой се съмнява все още, да кажа че има все още качествен материал останал от родолюбие в тази страна, необвързан с кредити, далавери, политика.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
9
rate up comment 0 rate down comment 0
1914
преди 13 години
ама това не е НАШ, на потребителите проблем дали някой си мисли за служителите. ФАКТ е, че сега НИЕ страдаме от това, че паркингът е безплатен - да се въведе фрий период от 2-3 часа и това ще реши проблема
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
8
rate up comment 0 rate down comment 0
nelly_mincheva
преди 13 години
Ами да ги паркират някъде и служителите, да. Да се предвиждат местенца за служебен паркинг при проектирането. Сега малко наизуст говоря, може би са го направили в някои молове..
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
7
rate up comment 0 rate down comment 0
1914
преди 13 години
ама мен какво ме интересува дали им е безплатно? ако на паркинг с 2800 места паркират 2500 служители какво точно получават клиентите като услуга? ти като ходиш на работа гарантират ли ти спиране? това е рядкост и при всички случаи този мол доста греши
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
6
rate up comment 0 rate down comment 0
nelly_mincheva
преди 13 години
Е, за тези, които работят вътре, принципно няма ли да е безплатно? А и там, ако не си с кола всъщност, много трудно можеш да стигнеш. Та сигурно за това е безплатен за всички.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
5
rate up comment 0 rate down comment 0
1914
преди 13 години
а най-як от всички е паркингът на the mall. понеже е безплатен та всички, които работят в него, паркират вътре и за клиентите няма места. всеки път е страшна мъка докато се намери място
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
4
rate up comment 2 rate down comment 0
nelly_mincheva
преди 13 години
Да, не е до двата лева, а до принципа. Може и затова 2600-те места да не се използват пълноценно
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 0 rate down comment 0
Jekata
преди 13 години
Не за друго, но тоя паркинг е платен и за тях, докато бордюрите не са.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 0 rate down comment 0
taurus
преди 13 години
В събота, 29.05, в Сердика ме таксуваха двойно. За 3 часа и половина, интелигентната машинка ми поиска 4 лв., а според ценоразписа трябваше да са 2. Естествено, на табелата на входа на паркинга не пише към кого следва да се обърна - нито телефони, нито офис, нищо! Не съм за 2 лв., но си тръгнах с горчив вкус. Пазя си бележката за спомен.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още