Френският производител на автомобили Peugeot Citroën също се превърна в брокер на недвижими имоти, подобно на други големи компании, които се опитват да наберат кеш заради финансови проблеми.
През миналата година компанията е продала имоти за 634 млн. евро като част от плана за преструктуриране на компанията и продажбата на активи, предаде Ройтерс. Дружеството е преизпълнило целите си, тъй като беше заложило продажбата на недвижимости за 500 млн. евро.
Като цяло Peugeot е преизпълнилo целта си за продажбата на активи през 2012 г. В плана беше предвидено да се съберат 1,5 млрд. евро, докато компанията е постигнала 2 млрд. евро.
Заради по-добрите от очакваното резултати и подобряването на финансовите позиции на компанията главният й изпълнителен директор Филип Варен коментира, че са положени основите на възстановяването.
Вероятно процесът по разпродажба на имоти и други активи ще бъде забавен през тази година тъй като компанията се справя по-добре отколкото се очакваше и с икономиите. Очакванията са през тази година да бъдат продадени имоти за около 300 млн. евро.


7 декември е обявен за Международен ден на гражданската авиация
Виц на деня - 7 декември
Мачовете по ТВ днес (7 декември)
Времето във Варна на 7 декември
Честваме паметта на свети Амвросий Медиолански
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Как "човекът на Тръмп" в НАСА ще изправари Китай в космоса?
Проходът Троян-Кърнаре е временно затворен
Япония е изправена пред криза, свързана с деменция
Почти 50% подкрепа за предложението за ограничаване на населението в Швейцария
Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна