Александра Мечкова, която досега беше главен директор „Маркетинг“ в Телерик Академия, става неин изпълнителен директор, обяви образователната организация.
Мечкова ще наследи поста от двама от съоснователите на академията – Бойко Яръмов и Светозар Георгиев.
В новата си роля Мечкова ще се заеме със стратегическото развитие и разширяването обхвата на Телерик Академия. Тя ще отговаря за програмите Telerik Academy Alpha и Telerik Academy Master, които са за професионална подготовка за кариерен старт и развитие.
Александра Мечкова има над 13 години стаж в технологичния сектор. След отделянето на Телерик Академия преди две години, тя започна да отговаря за маркетинга, бизнес развитието и мрежата от партньори на организацията. Преди това беше част от маркетинг екипа на Телерик, а след придобиването – и в Progress, където беше старши мениджър „Глобален ПР“.
Същевременно Телерик Академия обяви, че е имала много успешна 2018 г. и планира да продължи да развива своите програми, екипа си и своята партньорска мрежа.
Планираните промени имат за цел да посрещнат високия интерес от страна на кандидатите и растящото търсене на добре подготвени кадри от бизнеса.
Според годишния доклад на Българската асоциация на софтуерните компании за 2018 г. броят на служителите в ИТ сектора бележи близо двоен ръст спрямо прогнозните очаквания. Същевременно София е вторият най-бързо развиващ се технологичен хъб в Европа на годишна база, сочи скорошно проучване за „Състоянието на европейската технологична сцена“.
В рамките на 2018 г. Телерик Академия организира 6 професионални програми за подготовка на младши софтуерни специалисти – Telerik Academy Alpha. Академията пусна и ново направление за специалисти с опит, стартирайки с първия цялостен мастър клас за блокчейн и етериум в България в партньорство с LimeAcademy.
Нова ръководна роля получава Емануела Кожушкова, която става главен директор „Развитие на таланта“. Тя ще се заеме с цялостното преживяване по време на обучението и кариерното развитие на курсистите. За целта тя ще работи в тясно сътрудничество с партньорските организации и ще ръководи HR стратегиите на Телерик Академия и Campus X.
Ина Добрилова пък става директор „ПР и маркетинг“ и ще отговаря за маркетинг стратегиите, развитието на бранда, продуктовото позициониране и външните комуникации на Campus X и Телерик Академия.
Към екипа се присъединява Николай Бонев, който ще заеме поста мениджър „Финанси“, Той има опит в областта на финансите в компании като Progress, IBM и AbbVie.


Борисов: Помолих Теменужка Петкова да махне от бюджета това, което искаха бизнесът и синдикатите
Желязков: Тази година България има два пъти по-висок икономически растеж от средния за Европа
Защитата на Благомир Коцев оспорва размера на паричната гаранция от 200 000 лв.
Днес във Варна ще бъдат връчени наградите "Доброволец на годината"
Инициатива за размяна на играчки във Варна
Признаването на руската окупация ще отключи вълни от насилие далеч отвъд Украйна
Петролът поскъпва за 2-ри ден поред воден от перспективите за излишък на пазара
AI асистентите компенсират разликата между физическо и онлайн пазаруване
Луксозните марки и автомобилите помрачават прогнозите за Франция и Германия
Коалицията на Мерц е на ръба при решаващо гласуване за пенсионната реформа
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Новата суперкола на Toyota – V8 с 640 к.с. и алуминиево шаси
Ванс: САЩ се надява на "добри новини“ за уреждането на конфликта в Украйна
За първи път: Бебе бенгалски тигър се роди в зоопарка в Стара Загора
Борисов тества Пеевски, иска закриване на комисията “Сорос”
Меглена Кунева: България влиза в еврозоната с липса на визия
Български шофьор на камион е задържан в Гърция, бил в насрещното платно