Най-голямата социална мрежа в света Facebook се прицели в бизнеса на Groupon с новата си услуга за онлайн покупки с големи намаления.
Чрез нея над 500-те милиона потребители на Facebook ще могат да пазаруват с намаления от местни търговци, което ще постави Facebook в пряка конкуренция с мрежата за търговия с отстъпки Groupon, пише Wall Street Journal.
Новата услуга ще бъде тествана първоначално в американските градове Далас, Хюстън, Атланта, Сан Франциско и Сан Диего.
Потребителите ще могат да намерят примамливите отстъпки на специална страница, която ще съдържа всички промоции от местни търговци, валидни по всяко време.
Страницата със сделки ще може да се достъпва от линк в лявата част на началната страница в профила на всеки потребител на Facebook.
От Facebook посочват, че новата услуга ще позволи на потребителите да намират най-изгодните оферти и да ги споделят с приятелите си. „Местните фирми ще могат да се регистрират, за да използват тази функция скоро, и хората ще могат да открият сделките през следващите седмици”, посочват от социалната мрежа в свое изявление.
Навлизането на Facebook в бизнеса с онлайн пазаруване с отстъпки ще увеличи натиска върху лидерите в лицето на Groupon и LivingSocial, които водят на този бързоразвиващ се пазар, но имат малък процент от потребителите на Facebook.
От Facebook отказват да коментират дали ще изискват от потребителите да използват виртуалната валута на компанията, или т. нар. Facebook кредити, за закупуване на отстъпки. Социалната мрежа въведе своята виртуална валута при покупките на дигитални стоки в игри, от което получава 30% от приходите.


През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Черен ден! Катастрофа взе три жертви край Търговище
Съдът на ЕС опровергава информация за допусната жалба срещу влизането ни в Еврозоната
Ограничават движението на автомобили във Варна през почивните дни заради два мача
Фратрия завърши годината с победа
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
EV стигат точка на необратимост през 2026, Европа и Китай ще се интегрират
САЩ: Европа рискува да бъде заличена, ако не се промени
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Провериха критични участъци при водосбора на река Струма и река Конска
НА ЖИВО: Теглят жребия за Мондиал 2026
Каква е тайната на дълголетието на Дик Ван Дайк?
Кийт Ърбан съжалява за развода си с Никол Кидман – чувства, че е сгрешил
Излезе на бял свят бижуто с форма на яйце на Фаберже, глътнато от крадец
преди 14 години Това ще доведе до спадане на цената теоретично, но на практика ще доведе до фалит малките компании...нещо подобно става и в супермаркетите,където търговците продават почти на себестойност...а да не говорим за да си спести разходи търговеца,ще занамари-опаковка, транспорт, застраховка,контрол на качеството, сервиз,гаранции,материали,фалшификати...Фейсбук ще печели кликове,но търговците ще губят, а и много от купувачите от стадото. Това не е бизнес за малки компании т.е. още един удар против малкия бизнес.Да ни е честито! отговор Сигнализирай за неуместен коментар