IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Facebook се прицели в бизнеса на Groupon

Социалната мрежа пуска услуга за групови онлайн покупки с големи намаления в няколко града в САЩ

15:42 | 15.03.11 г. 1
Автор - снимка
Създател
Facebook се прицели в бизнеса на Groupon

Най-голямата социална мрежа в света Facebook се прицели в бизнеса на Groupon с новата си услуга за онлайн покупки с големи намаления.

Чрез нея над 500-те милиона потребители на Facebook ще могат да пазаруват с намаления от местни търговци, което ще постави Facebook в пряка конкуренция с мрежата за търговия с отстъпки Groupon, пише Wall Street Journal.

Новата услуга ще бъде тествана първоначално в американските градове Далас, Хюстън, Атланта, Сан Франциско и Сан Диего.

Потребителите ще могат да намерят примамливите отстъпки на специална страница, която ще съдържа всички промоции от местни търговци, валидни по всяко време.

Страницата със сделки ще може да се достъпва от линк в лявата част на началната страница в профила на всеки потребител на Facebook.

От Facebook посочват, че новата услуга ще позволи на потребителите да намират най-изгодните оферти и да ги споделят с приятелите си. „Местните фирми ще могат да се регистрират, за да използват тази функция скоро, и хората ще могат да открият сделките през следващите седмици”, посочват от социалната мрежа в свое изявление.

Навлизането на Facebook в бизнеса с онлайн пазаруване с отстъпки ще увеличи натиска върху лидерите в лицето на Groupon и LivingSocial, които водят на този бързоразвиващ се пазар, но имат малък процент от потребителите на Facebook.

От Facebook отказват да коментират дали ще изискват от потребителите да използват виртуалната валута на компанията, или т. нар. Facebook кредити, за закупуване на отстъпки. Социалната мрежа въведе своята виртуална валута при покупките на дигитални стоки в игри, от което получава 30% от приходите.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:22 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 1 rate down comment 0
1
преди 13 години
Това ще доведе до спадане на цената теоретично, но на практика ще доведе до фалит малките компании...нещо подобно става и в супермаркетите,където търговците продават почти на себестойност...а да не говорим за да си спести разходи търговеца,ще занамари-опаковка, транспорт, застраховка,контрол на качеството, сервиз,гаранции,материали,фалшификати...Фейсбук ще печели кликове,но търговците ще губят, а и много от купувачите от стадото. Това не е бизнес за малки компании т.е. още един удар против малкия бизнес.Да ни е честито!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още