Все по-често ще ни обслужват по имейл и чат в контакт центровете, твърдят от аутсорсинг компанията New Europe, в която работят 900 специалисти. Компанията има колцентрове в България и Румъния.
Над 60% е делът на негласовите услуги в компанията и той непрекъснато нараства. Става дума за комуникация, която се извършва по имейл, чат и факс.
„Един от най-големите митове за аутсорсинг компаниите е, че се занимават с обслужване на клиенти единствено по телефона. А това далеч не е така. Компаниите развиват и негласовите услуги, подходящи за стандартизирани дейности като например резервацията на самолетни билети”, обясняват от CallPoint.
„В тази връзка смятаме, че по-пълно на дейността на една аутсорсинг компания отговаря названието „клиентски център”, вместо „кол център.”
Друга погрешна представа за клиентските центрове е, че в тях работят само студенти. Истината е, че в тази сфера са заети хора на различна възраст, образование и националност.
Специално в CallPoint около 85% от служителите са със завършено висше образование, много от тях са следвали и работили в страни от Европейския съюз. Голяма част от служителите са над 35-40-годишна възраст, които търсят преквалификация. Около 10% от служителите са чужденци.
CallPoint New Europe специализира в направленията: пътуване и свободно време; търговия на дребно и онлайн търговия; финансови услуги; телекомуникации. В момента тя разполага с 1 000 работни места в офиси в София (650 души), Пловдив (50) и Букурещ (300).
Общо 95% от фирмите, които ползват услугите на CallPoint, са от Западна Европа. Те се обслужват на 28 езика.


Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
Скоро: Озоновата дупка ще изчезне непълно
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Манчестър Сити надви Съндърланд
Нова атомна централа няма да свали цените на тока
Българската икономика расте 2-3 пъти по-бързо, отколкото средната на европейско ниво
„Черно море” потопи ЦСКА в деня на моряците
Оставка на правителството няма да е заплаха за България в Еврозоната