Той твърди, че все още не знае как Alibaba да печели от данните.
„Данните са толкова важни за развитието ни като общество. Те ще бъдат толкова ценни, колкото петрола през последното десетилетие. Така че трябва да се справим с това“, коментира той.
Китайското правителство
Ма прекара години в създаването на имидж на човек, борещ се със системата и свалящ бариерите, свързани със защитата на държавните предприятия. По думите му неговата политика за справяне с правителството е „влюбване, но не и женитба“.
"Когато навлизаш в нови сфери без ясна регулация, това винаги е нещо болезнено. Те твърдят, хей, моята работа е да регулирам, не да правя иновации, това е вашата работа. Имахме ужасни преживявания, но се научихме как да работим с регулаторите“, твърди Ма.
Промяна в моловете
Alibaba е доста напред спрямо Amazon и други конкуренти по отношение на хранителните магазини, благодарение на своите магазини Hema. Това са места, където потребителите могат да плащат през мобилно приложение, да получават препоръки, след като сканират баркодовете на продуктите и да получат морски дарове, сготвени на място. Hema също така предлага доставки, при които купувачите получават продуктите си в рамките на 30 минути. Заместник-председателят Цай твърди, че Alibaba планира да използва този модел и в търговските центрове.
"Всеки път, в който купите онлайн от Hema, то ще се достави за 30 минути. Това изисква различни видове лигистична архитектура“, коментира Цай.
По думите му в контекста на моловете, идеята е подобна, като е възможно да не посещавате търговския център, а да поръчате от този, който се намира най-близо до дома ви. Разликата е там, че ще бъдат достъпни продукти от повече категории, включително дрехи и електроника.
„Чрез усилията си, свързани с моловете, ние се надяваме да влезем в повече категории“, посочва Цай.
Той твърди, че не е задължително Alibaba да притежава тези магазини.
Доставките
Главният изпълнителен директор Джан твърди, че идеята за превръщането на магазините наоколо в центрове за доставка е това, което ще помогне 1 млрд. пакета да бъдат генерирани в платформата на Alibaba и да бъдат доставяни всеки ден в бъдеще.
"Ако днес погледнете обема на доставките, генерирани в нашата платформа, ще видите, че е около 55 млн. дневно и ние силно вярваме, че той ще нрасне до 1 млрд. след няколко години“, посочва още Джан.


Честваме паметта на свети Амвросий Медиолански
Мощно земетресение между Аляска и Канада
Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна
Песков: Посланията в стратегията на Тръмп за САЩ контрастират с подходите на Байдън
Какво представлява диетата „планк“ – една от най-популярните рестриктивни диети
Нумерологична прогноза за 8 – 14 декември
Как Грузия се превърна в задната врата на Русия