За да повиши информираността около стартирането на своята стрийминг услуга Disney+, Walt Disney я популяризира по време на спортни и праймтайм телевизионни предавания, за да достигне до това, което Холивуд нарича "четирите квадранта на зрителите: мъже, жени, млади и стари".
Ранните тестове в Холандия, където Disney предложи безплатен двумесечен пробен период на Disney+, показаха, че услугата е привлякла "много голяма и разнообразна аудитория", заяви Кевин Майер, който ръководи потребителския и международния отдел на Disney.
По думите на Майер „Агентите на ЩИТ“, поредица, насочена към 18-49-годишните, е класирана като най-гледаното съдържание по време на тестовете. На второ място е ориентираното към тийнейджъри шоу „Лудориите на Зак и Коди“, последвано от детската поредица „Клубът на Мики Маус“, съобщават от Bloomberg.
„Нашата хипотеза беше, че ще имаме различни категории аудитория...“, каза Майер. Според него този факт се определя като приятно потвърждение на това, което компанията иска да постигне.
Маркетинговата сила на Disney достига отвъд традиционната семейна аудитория, за да изпрати послание, че абонаментната услуга на компанията за 7 долара на месец предлага по нещо за всички възрасти. Услугата дебютира във вторник в САЩ, Канада и Холандия.
„За нас е задължение да предлагаме услугата по правилния начин и да наблегнем на факта, че тя не е само за деца“, каза изпълнителният директор на Disney Кевин Майер по време на брифинг, цитиран от Bloomberg.
Disney увери инвеститорите, че може да набере между 60 млн. и 90 млн. клиенти в рамките на около пет години, конкурирайки се на препълнения стрийминг пазар, доминиран от Netflix. Абонирането на възрастни, които нямат деца у дома, също е част от този план.
Потребителите може би не осъзнават, че след поредица придобивания Disney предлага много повече от класики като „Пепеляшка” и „Мери Попинз”, които са очаровали поколения семейства. Сега компанията е собственик на известния филмов франчайз на "Междузвездни войни"; на Железният човек, Хълк и десетки други супергерои на Marvel; на „Играта на играчките” на Pixar и, както и на National Geographic.
Телевизионите сериали и филмите, които са собственост на всички изброените брандове, както и 30 сезона на „ Семейство Симпсън“, са достъпни в Disney + заедно с популярните от десетилетия семейни предложения на Disney.
Но за разлика от Netflix, Disney + все пак няма да предлага филми или телевизионни предавания с рейтинг R, които не са подходящи за зрители под определена възраст.


ПП-ДБ внася вот на недоверие срещу кабинета днес
От днес изплащат последните пенсии в лева
Къде са най-опасните пътни отсечки във Варна
Унгарската МОЛ иска да купи чуждестранните активи на "Лукойл"
Защо плащаме скъпо за храна с неясен произход?
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Hensold: Пазарите са водени от настроението
Hensold очаква до 10-15г военните разходи да продължат
Hensold подкрепя някои доставчици на автопроизводителите в Германия
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Новата суперкола на Toyota – V8 с 640 к.с. и лека алуминиева рамка
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Един от най-добрите двигатели на Audi навърши половин век
Pininfarina възроди първото поколение на Honda NSX
Подкрепяният от Израел палестински лидер Ясер Абу Шабаб е бил убит при семеен спор
Земетресението с магнитуд 5,9 в Невада се оказа грешка на предупредителната система
От Полша: Агресията на Русия сега надмина тази на СССР през 70-те години на 20 век
Облачно ще е днес, ще вали в западната половина на страната
И в еврозоната - цените на жилищата у нас ще продължат да растат