Компанията за отдаване под наем на електрически тротинетки Lime, която оперира и в България, обяви, че е генерирала печалба за последното тримесечие и е „преминала важната линия“ на рентабилността за първи път в своята история.
В съобщение до медиите Lime разкри още, че тази седмица ще пусне четвъртото си поколение скутери, което за начало ще е налично само в Париж.
Добрите финансови резултати са постигнати през лятото, когато на много от пазарите бяха вдигнати блокадите или поне облекчени отчасти ограниченията, наложени с цел намаляване на броя на заразените с Covid-19. Първите две тримесечия на годината не бяха леки за компаниите от сектора, след като хората бяха принудени да прекарват повече време у дома, при това в по-студените месеци. Но растежът на бизнеса през лятото е бил достатъчно добър, че Lime да се похвали, че е напът да генерира печалба за цялата 2021 г.
„Това е голяма стъпка напред не само за Lime, но и за градовете и за водачите, на които служим по света, защото доказва, че управлението на споделени, електрически възможности за мобилност, които са алтернативни на колите, може да бъде устойчива услуга в дългосрочен план. Това е валидацията, че електрическите велосипеди, електрическите скутери и други леки електрически превозни средства не са просто нещо мимолетно, а са фундаментална промяна далеч от използването на лични коли“, гласи съобщението на компанията.
Lime твърди, че постигането на целта за печалбата означава, че тя ще може да залага на по-чисти и по-сигурни градове за хората. Компанията дава заявка, че ще продължи да инвестира в следващи поколения превозни средства, които да помагат на хората да се придвижват на кратки разстояния в града.
Тази седмица Lime пусна електрическите тротинетки Gen4 в Париж, а идеята е те да се появят и в останалите точки на Европа, където оперира компанията, в началото на 2021 г.
Lime очаква Gen4 да надмине значително над двугодишния живот на Gen3 и да се конкурира успешно с останалите предложения на пазара по сигурност и устойчивост.
Дръжките са извити навътре към водача, което до голяма степен напомня на начина, по който са разположени при велосипедите, а целта на тази промяна е потребителите да получат повече удобство. Gen4 разполага с двойна ръчна спирачна система, така че забавянето на скоростта и спирането да са по-лесни и незабавни, когато това е необходимо. Устройството разполага с две степенки, за да е по-стабилно и да се избегне преобръщането му при паркиране, което може да помогне за намаляване на безпорядъка по тротоарите.
Но може би най-важната промяна тук е в батерията, която вече ще може да се сменя.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО