Google премахва резултати от европейски домейни като Google.fr или Google.co.uk, но не и от Google.com, въпреки че той е достъпен в Европа. Това прави намирането на резултати, изтрити от другите домейни, твърде лесно през .com, което накара регулаторите да излязат със становище, че правеното от Google не отива достатъчно далеч.
Основаната през 1998 г. компания, която описва мисията си като организатор на информацията в света, е разработила известни критерии за това кога да премахва резултати от търсенето. Обществените личности получават по-малко свобода за действие в подобни случаи. Престъпленията, които са били извършени много отдавна, а в последствие са заличени от регистрите за съдимост, също е по-вероятно да бъдат изтрити от домейните.
Исканията, повечето от които са подадени през специално създадената от Google платформа, първо отиват при голям екип от адвокати, помощници и инженери, които решават лесните случаи, разкрива Флайшър. Google има десетки служители, които работят по исканията, най-вече в европейската централа на компанията в Дъблин.
Екипите разгледат всеки отделен случаи, а след това гласуват. Флайшър твърди, че наскоро служителите са обсъдили особено сложен случай. Германски гражданин е осъден в САЩ за сексуално престъпление, извършено, когато той е бил на 16 години, а жертвата му е с 2 години по-малка от него. В САЩ името му е публикувано, но съгласно германските закони името му не е обявено, защото е бил непълнолетен. Решението на Google било да премахне линка.
“Обикновено има голямо мнозинство в полза на едно решение или на друго”, коментира Флайшър. “Но има и случаи, в които сме силно разединени”.


По 4987 евро от БВП се пада на човек от населението
НСИ: Работещите българи са 3, 726 млн. души
Осем пострадали при тежка катастрофа край Абланица
Борисов: Помолих Теменужка Петкова да махне от бюджета това, което искаха бизнесът и синдикатите
Желязков: Тази година България има два пъти по-висок икономически растеж от средния за Европа
Airbus е на 133 самолета от годишната си цел
Gol.bg празнува: 20 години истинска спортна журналистика
Признаването на руската окупация ще отключи вълни от насилие далеч отвъд Украйна
Петролът поскъпва за 2-ри ден поред воден от перспективите за излишък на пазара
AI асистентите компенсират разликата между физическо и онлайн пазаруване
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Варненски пожарникари с календар като Victoria's Secret
Вълнуващи празнични предложения от А1: Премиум смартчасовници с до 600 лв. отстъпка
Желязков: Мораториумът за износ на дизел скоро може да отпадне, НС да реши за отмяната
Ватиканът обяви, че жените не могат да стават дякони
АПС с очакване вотът на недоверие да е успешен
преди 10 години По рано, по лесно намирах интересни неща в нета с гугъл.Последните няколко години излизат резултати, на сайтове който работят за тях най отпред и това е нормално все пак те не са благотворителна организация.Всичко е направено с цел печелене на пари, която и търсачка да е резултата ще е същият.Освен ако не стане патено търсенето и клиента да определя правилата.Иначе така ще излизат резултатите,най отпред това което от гугъл смятат за интересно , не това което вас ви интересува. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Повечето от резултатите , които Гугъл показва/ генерира при търсене са неадекватни. Проблемът е в това, че не е наличен критерий за установяване на гяхната неадекватност. Така например преобладаващата част от потребителите вярват, че първият резултат,който се визуализира при търсене отговаря най- точно на зададените от тях критерии. Последното, от своя страна, е единствено предубеждение, тъй като твърде рядко някой би се опитал да направи разследване/проучване дали това е действително най-добрият продукт на пазара.Моето наблюдение по отношение на стоките и услугите, предлагани чрез Гугъл е не само , че не са най- добрите стоки и услуги на пазара, а са твърде надценени и винаги резултатите на първите страници при търсения са поне с 20% по-високи от тези, които биха могли да бъдат намерени на пазара. отговор Сигнализирай за неуместен коментар