Стела Точева е EMEA Sales Director в Modis и работи в компанията от 2011 година.
Г-жо Точева, в края на февруари станахте носител на сребърно отличие в сферата на продажбите от Stevie Awards for Sales & Customer Service. Разкажете ни повече за наградите.
За 14-та поредна година наградите Stevie отличават професионалисти и бизнеси с изключителни постижения в сферата на продажбите и обслужването на своите клиенти, както и в развиването на своята дейност. Сред номинираните попадат компании и техни представители от цял свят и почти всяка една индустрия, като кандидатите трябва да представят своя напредък и иновативни подходи, добавили по-голяма стойност за техните клиенти. Тазгодишното издание имаше за фокус постиженията на номинираните през изминалата 2019-та година. В категорията Woman of the Year in Sales финалистите бяха 10 – предимно представители на компании от САЩ, а журито включваше 18 души - бизнес лидери в големи международни компании.
Кои са постиженията ви през изминалата година, станали повод за номинацията и довели до това признание?
На първо място, въпреки че наградата е индивидуална, постиженията се дължат на екип от над 1400 души в България и още над 3500 души, с които работим в Италия, Испания, Германия, Франция, Великобритания, Полша и Румъния. През последните близо 2 години успяхме да изградим една добре функционираща регионална структура, в която колегите ни от всички тези страни си партнират и се подкрепят. Работим успешно и с останалите компании, които са част от Адеко Групата.
Непрекъснато търсим нови възможност да разраснем бизнеса си, като ключов фактор за успеха ни е възможността да предоставяме решенията си в множество различни индустрии. Гордеем се, че през 2019-та година постигнахме сериозен ръст в продажбите си, като ни се довериха значителен брой нови клиенти, сред които и един от глобалните технологични лидери.
Тук искам да отбележа и все по-голямата разпознаваемост на Модис като партньор за много международни компании, както и признанията ни за „Компания на Годината 2019“ от International Business Awards и за „Аутсорсинг Доставчик на Годината 2019“ от Българска Асоциация на Софтуерните Компании и Българската асоциация за иновации, бизнес услуги и технологии AIBEST.
Каква беше оценката на журито за всички тези резултати?
Членовете на журито останаха впечатлени от темповете на развитие на бизнеса ни през последната година, от привлечените клиенти, както и от професионалния ми път в компанията. Името „Модис“ е сравнително ново в сферата на ИТ аутсорсинга, но смятам, че бързо се налагаме като един от най-надеждните партньори за големи и развиващи се бизнеси от Централна и Западна Европа, както и от САЩ.
Споменахте своя професионален път в компанията. Как се разви кариерата ви в рамките на Модис през годините?
През 2011 г. се присъединих към екипа на Адеко България като Консултант Продажби. По-късно преминах през ролите на Управител на клона в София, където работеше най-големият ни екип, както и на Търговски Директор на компанията. През 2017 г., след отделянето на ИТ аутсорсинг бизнеса на Адеко под новия бранд - Модис, поех ролята на Търговски Директор за България и ЕМЕА региона с фокус създаване и развиване търговската структура на организацията.
Модис България също бе отличена от наградите Stevie Awards for Sales & Customer Service през тази година. Разкажете ни повече.
Да, организацията ни в България напълно заслужено получи бронзово отличие в категория Customer Service / Contact Center Outsourcing Provider of the Year, като също е една от малкото компании от Европа, отличени в тази категория. В България вече имаме над 1400 колеги, които предоставят Data Infrastructure, Service Desk и IT Support улуги, разработване и поддръжка на приложения, както и аутсорсинг на различни бизнес процеси за нашите клиенти. Това прави страната ни най-успешната локация в рамките на ИТ аутсорсинг организацията на Модис на глобално ниво.
Как събитията от началото на годината ще повлияят на бизнеса ви? Изпитвате ли затруднения?
Със сигурност пандемията и последствията върху световната икономика са огромно предизвикателство за всяка една индустрия. Но въпреки очаквания негативен ефект ние се възползваме и от някои възможности, открили се пред бизнеса ни. На първо място, искам да отбележа бързите и адекватни мерки, които предприехме, за да предпазим всички свои колеги и да осигурим нормален ритъм на работа за всеки един от тях от вкъщи. Разбира се, искахме и да продължим да предоставяме услуга за своите клиенти с най-високо качество. Оказа се, че от една част от партньорите ни започна да идва дори по-голям обем от работа, за който вече имаме готовност. Достатъчно гъвкави сме и очаквам дори да отбележим ръст през годината.
В следващите седмици ще преразпределим и обема от работа на различните ни локации в Европа с цел оптимизация на натоварването и свободните ресурси, което означава, че още ключови за Модис проекти ще бъдат поети от екипа ни в България. Разбира се, продължаваме да наемаме и нови хора на различни позиции в компанията за офисите ни в София и Пловдив.
Какви са плановете ви за развитие в България? Защо страната ни е толкова ключова локация за Модис и за аутсорсинг сектора като цяло?
От години страната ни е атрактивна аутсорсинг дестинация предимно заради големия брой добре образовани млади хора с подходящи умения, чуждоезикови и ИТ профили (всъщност, България е на 3-то място в света по брой ИТ специалисти на глава от населението). Клиентите ни оценяват високо обслужването, което получават, както и професионалната работа на нашите колеги. За да привличаме все повече такива служители, активно си партнираме с образователни институции в цяла България.
Откриването на новия ни офис в Пловдив в края на 2019 г. бе още една стъпка към разрастването на бизнеса ни в България. През следващите години планираме нови инвестиции и разрастването ни до 3000 души у нас.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате