Проектът на Сливен е за благоустрояване на площад, на Стара Загора – за реконструкция на междублокови пространства, улици, зелени площи, на Шумен - за реконструкция на междублоково парково пространство и възстановяване на зона за обществен отдих, на Ямбол - за реконструкция на пешеходни зони. В Русе ще ремонтират централната градска зона.
Столична община получава допълнително финансиране за ремонта на парка пред НДК.
Към края на юли само три от 24 общини все още не са сключили анексите за допълнителните обекти. Според сключените допълнителни споразумения дейностите по тези допълнителните обекти следва да приключат в периода октомври – декември 2015 г., уточняват от МРРБ.
От там допълват, че община Стара Загора в момента изготвя анекса за екоавтобусите по проекта за интегриран градски транспорт. За доставката на киберножа се очаква избор на изпълнител за доставка на предвиденото оборудване.
Столична община предстои да сключи договор за изграждане на социални жилища. Общините Лом и Тунджа са се отказали от проектите си по тази мярка.
На въпрос кои са 32-та рискови проекта (по данни до 15 май 2015 г.), заради които се налага преразпределение на средствата, от МРРБ не посочват конкретните проекти, но уточняват, че 15 са на общините, а останалите 17 - на държавни институции. Те са финансирани по схемите за културна инфраструктура, туристически атракции и маркетинг; държавните лечебни и здравни заведения; енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради; социални жилища; градска среда и градски транспорт; второкласни и третокласни пътища; подкрепа за следващия програмен период чрез изготвяне на инвестиционни проекти; изготвяне на интегрирани планове за малките градове.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 10 години Не е точно така. Варна е малък град и на дължина. От магазин Метро, който е почти на края на града, най-много километър да е навътре, до квартал Почивка, който е на другия край по дължина, до морето, са около 10 км. Но инфраструктурата е лоша, не е пригодена за такива натоварвания и пътуването с автобус на това разстояние е над 50 минути. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Заглавието казва всичко "ХАРЧАТ", а не инвестират, но то няма как да е различно при положение, че няма концепция за масовия спорт. Иначе и до сега не съм видял един проект, в който ясно да са казали как ще се оправят с поддръжката на новоизграденото, за да не се получава стандартната картинка, изгражда се нещо и после се оставя да се троши. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години А за ходенето без кола си ходя. Де ще ида. В БГ живея. Три пъти подред ми крадат акумулатора. Последния път направо разбиха колата за да го отмъкнат. Нарязали инсталацията, изкъртили фара и мигача. Ходих ,жалби пусках /дори не пожелаха да входират жалбата ми от полицията/! Ба ..ти измислената *** е тая държава. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Че не е голям не е! Има ли голям в БГ!? Проблема е че е строено на дължина /терена е такъв/ . Така ако искаш да пътуваш от единия край до другия са си доста 20-тина км. Особенно по тази инфраструктура. Пързалките за деца и лампичките са хубаво нещо но ......това с парите на над 300 хиляди души + солидни заеми....!????? Е ..да преасфалтират и по някоя друга улица и ..до там. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Ем ходи без кола, той града не е голям :] отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години E че строят хората, из цяла Варна са разглобили старите площадки и правят нови. Само дето гражданите не умеят да пазят :[ отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Всички кметове на Варна, от 1989 насам са запалени ГРАДИНАРИ! Само в "Морската градина" обикалят. Всеки нов мандат, сменя цветовете на лампичките и си прави снимки. Няма да направят за толкова години поне едно от натоварените кръстовища на две нива но паркове и градинки редовно се прекопават/ и то през пръсти де/! Светофар до светофара през 100 м. Нищо не може да свърши човек в рамките на работния ден. Цял ден стои в колата. Няма и къде да си я паркира. А те...лампички в градините сменят фонтанчета за плацикане на плебса монтират.:)))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Всички кметове на Варна, от 1989 насам са запалени ГРАДИНАРИ! Само в "Морската градина" обикалят. Всеки нов мандат, сменя цветовете на лампичките и си прави снимки. Няма да направят за толкова години поне едно от натоварените кръстовища на две нива но паркове и градинки редовно се прекопават/ и то през пръсти де/! Сфетофар до светофара през 100 м. Нищо не може да свърши човек в рамките на работния ден. Цял ден стои в колата. Няма и къде да си я паркира. А те...лампички в градините сменят фонтанчета за плацикане на плебса монтират.:)))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Освен да се харчат пари не е зле и да се построи нещо смислено! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Oще едно потвърждение за трупане на ,, омразен дълг::. Вместо да създаваме работеща икономика създаваме бездеистваща инфраструктура.За това народа бяга в чужбина.Колониялна политика на ЕС.Ще ни затрият като нация. отговор Сигнализирай за неуместен коментар