Реализирането на стратегията за бранд „България“ временно е спряна и ще се забави с около месец и половина заради проблеми, които възникнаха около графичната част на логото. Това заяви пред Investor.bg Анелия Генова, директор „Маркетинг, реклама и информация в туризма” в Министерство на икономиката, енергетиката и туризмa (МИЕТ) .
Логото, което трябваше да популяризира турситическия ни продукт пред света, в момента се преразглежда, за да бъдат направени евентуални промени във визията му, посочи Генова. Тя обясни, че икономическото ведомство е изпратило писмо до изпълнителя - консорциум „Обединение за бранд България“, с което настоява логото да бъде преработено. Промените в него ще бъдат дискутирани с повече представители на художествения бранш у нас, например членове на Съюза на българските художници (СБХ). Все пак тя отказа да направи коментар за промяната, както и повече информация кога ще има яснота за финалната му визия.
Генова обясни, че обсъжданите промени в графичното избражение до някаква степен ще забавят реазлизирането на концепцията за туристическия бранд, налагането на който по предварителни планове на МИЕТ, трябваше да стартира още в началото на март. Страната ни трябваше да представи новия ни бранд по време на предстоящата туристическа борса в Берлин.
Заради дискусиите около евентуалните промени в логото България няма да го покаже по време на изложението, тъй като „няма достатъчно време, за да се постигне яснота“.


Меси донесе победата на Локо (Сф) над Ботев (Пд) в драматичен мач с пет гола
Задействаха BG-ALERT в Бургаско, две реки преляха
Седмичен хороскоп 8 - 14 декември 2025
Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Новата стратегия за национална сигурност на Тръмп е насочена към Европа
Като робство е, нямаш права: Говорят дезертирали руски войници
Невероятен Никулден в Бургас: От ледено плуване до празнични сцени и рибен курбан
Мощни слънчеви изригвания следващите три дни
Локо София удари Ботев Пловдив в истинска драма с пет гола
преди 12 години не ме интересува причинатаважното е че ще спрат тази картина на Пикасо да рекламира България по света. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години На мен пък не ми харесва, ама кой ли ни пита, а? :] отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Единствената причина, поради която съюзът на бълг. художници отказаха да признаят логото, е заради пари, както обикновено. Също така са се почувствали засегнати защо не е било потърсено "компетентното им мнение". На мен пък това лого ми харесва и не искам да се сменя. Ай сиктир! отговор Сигнализирай за неуместен коментар