IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Нова билборд кампания ще насърчава вътрешния туризъм

Над 40 рекламни пана ще бъдат поставени в 11 големи общини и ще имат културно-исторически фокус

12:51 | 29.12.15 г.
Нова билборд кампания ще насърчава вътрешния туризъм

Министерството на туризма съвместно с общините стартира билборд кампания за насърчаване на вътрешния туризъм. За инициативата министърът на туризма Николина Ангелкова съобщи още през пролетта в интервю за Investor.bg.

Предвидено е кампанията да обхване всички по-големи общини и да рекламира възможностите за туризъм по региони, съобщават от ресорното министерство.

Рекламните визии ще бъдат разположени на централни локации, като на територията на една община ще се рекламират възможностите за туризъм в друга община – така знакови културно-исторически забележителности от един регион ще бъдат представени в друг.

Рекламните пана са с културно-исторически фокус и отразяват редица емблематични забележителности – средновековната крепост Баба Вида, археологическия комплекс Перперикон, късноантичната крепост Хисарлъка, Бесарбовския скален манастир, Александровската гробница и др., допълват от ведомството. 



Министерството на туризма се ангажира с изработването на над 40 билборда, a общините предоставят безплатно рекламно пространство на ключови места, където рекламните визии ще бъдат изложени за период от близо 6 месеца.

Билбордове ще бъдат поетапно поставени в 11 големи общини – Разград, Русе, Силистра, Хасково, Видин, Велико Търново, Бургас, Кърджали, Габрово, Монтана и Перник, като на по-късен етап ще бъдат включени и други.

Инициативата е част от мерките на Министерството на туризма за насърчаване на вътрешния туризъм и популяризирането на възможностите  за целогодишен отдих у нас. Целта на кампанията е както да повиши информираността на българите за страната, така и да разнообрази националния туристически продукт.

Предходният проект на министерството „Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм“, който приключи наскоро, успя да достигне до около 2 млн. души.

През годината стартира и друга кампания за насърчаване на вътрешния туризъм - за популяризиране на 50-те малко познати туристически обекта в България.

За периода януари-октомври 2015 г. нощувките от български граждани в страната  е над 7 млн., което е ръст от 6,2% в сравнение със същия период на 2014 г. Пренощувалите българи са били над 2,8 млн., което е с 8,9% повече от 2014 г., а приходите от нощувките им възлизат на над 260 млн. лв. – това е ръст от 6,9% в сравнение със същия период на миналата година.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 04:25 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още