С 30% са увеличени средствата за туристическа реклама за 2017 г. и общо възлизат на 11 млн. лева. Това съобщи министърът на туризма Николина Ангелкова пред БНР. По думите й националната реклама работи фокусирано и целево както върху водещите туристически пазари в топ 20, така и върху перспективни пазари.
Туристическият бранш у нас заслужава да има повече пари за реклама, което да ни помогне да се превърнем в устойчива туристическа дестинация, каза Ангелкова.
Ако искаме и догодина да сме сред първите и да се поздравим с резултатите, които отчетохме това лято, сега е моментът да го направим. В момента големите туроператори водят разговори и подписват договори с хотелиерите в България.
По данни на Евростат за първото полугодие на 2016 г. България отчита ръст на нощувките с над 18% спрямо миналата година, което отрежда на страната ни водеща позиция сред страните-членки на ЕС. Това по думите на Ангелкова е факт само с 4 млн. евро, инвестирани в реклама на България като туристическа дестинация.
Ако не го направим сега, ще разчитаме на записвания в последната минута или на пренасочвания. Важно е не да чакаме, а да работим, посочи министърът.
Що се отнася до Международното туристическо изложение World Travel Market (WTM) в Лондон, което се проведе в периода 7-9 ноември, Ангелкова каза, че се запазват темповете на договаряне с големите туроператори.
“Можем да очакваме ръст от 30% на туристите, които идват през големите туроператори и за Лято 2017”, прогнозира Николина Ангелкова.
В навечерието на зимния сезон се наблюдава ръст на ранните записвания, но по-детайлно картината може да се коментира през декември и януари, каза Ангелкова във връзка с предстоящия ски сезон. Тя потвърди предварителните прогнози за 4,5 – 5% ръст за целия зимен сезон. Засега се регистрира ръст от пазари като Русия, Великобритания, Ирландия, Румъния, Гърция, Сърбия, Македония и Израел.


Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Големият проблем на 2025 година е увеличеният капитал на Българската банка за развитие
Тимчо Муцунски: ЕС има желание да помогне за развитието на диалог, насочен към намиране на решение с България
Интер разгроми Комо в мач от 14-ия кръг на Серия А
Правителството в Скопие опитва да изиграе Европа за българите в РСМ
Липсата на приет бюджет за 2026 година не би попречила за влизане в еврозоната
преди 9 години Туристическият бранш плаща туристически данък. Извън това, всички браншове, които биват рекламирани в чужбина чрез търговските ни представителства, получават реклама. Те какво да правят - да закрием представителствата ли? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години туристическият бранш е ЧАСТЕН бизнес на бивши и настоящи "държавници" и мутробизнесмени. НАП често им гостува, защото никак не крият печалби.разбира се, че заслужават повече бюджетни пари за реклама! отговор Сигнализирай за неуместен коментар