Около 600 метра от тунел "Железница", част от автомагистрала „Струма", вече са изкопани. Това стана ясно от думите на зам.-министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков. Той, заедно с премиера Бойко Борисов, направи инспекция на строежа на тунела. От южната му страна вече са прокопани около 250 метра и около 370-380 метра от северната страна. Общата дължина на съоръжението ще бъде около 2 километра.
Според Борисов на строежа на АМ „Струма" работят стотици хора, които хранят семейства. Той каза, че е много доволен от напредъка.
„Миналата седмица платихме, така че за празниците хората да имат заплати. Виждате колко сме напреднали, колко бързо става... Да похвалим работниците, всички са с маски, с каски, ръкавици. Шофьорите са карантинирани в кабините“, посочи той, цитиран от БНТ.
Борисов припомни, че тази магистрала е трябвало да бъде готова още за олимпиадата в Гърция.
„Убеден съм, че до няколко месеца ще има и ваксини, ще се намерят лекарства. Всеки ден ще започвам с едно и също: спасихме ви от мигрантската криза, искаме да запазим българите живи и здрави. Всеки друг, който си позволява да бърбори други неща, аз ще направя колкото и да ни мразят за това, всички бизнеси, които могат производствата им да работят, ще работят. Тези, които не може, ще ги компенсираме и ще им помагаме“, отбеляза Борисов.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 5 години ако пишеш за "арубис" ... преработват меден концентрат , около 1,2млн.т. на година , в катодна мед , около 230х.т. на година ... в зависимост от условията и цената на международните пазари ... приблизително 30% от медният концентрат се изкупува от български мини , другото се внася от южна америка и черноморският басейн ... работят основно по договори за компанията майка в белгия ... ако искаш катодна мед за производство , говори с белгийците ... :))) ... по въпроса за строителните дребни машинарийки ... правят се в БГ , нещо обаче го беше закъсала фирмата , не съм наясно оправиха ли се или не ... освен това виж каква опашка има сутрин пред лидълите , и не само в БГ е така , когато пуснат такива машинарийки на промоция ... познай къде ги произвеждат , познай колко издържат , познай защо ги купуват ... :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Отлична статия.Колкото повече българи работят и търгуват толкова по-добре за тях и за държавата.Но смутните времена са и времена на реорганизация и за подготовка за активна дейност.Нещо в България трябва да се промени. България е един от най-големите износители на мед и произвежда кабели ,но не използва медта за проидство на машини и двигатели т,е, не произвежда и изнася готов продукт ,с който да печели от принадена стойност.Българското правителство трябва да се съсредоточи върху ресурсите ,които има страната и които са основа за бъдещи производства.В такъв смисъл правителството трябва да поощрява и подпомага стартъпи и фирми занимаващи се с производство на електродвигатели, и внедряващи електродвигатели във всякакъв вид машини .Става въпрос ,че в България трябва да се произвеждат всякакъв вид уреди използващи мед и медни проводници,като се започне от различни видове помпи с електродвигатели,електротелфери,трансформатори, вентилатори за дом.и промишлени нужди ,вентилатори за банята и за компютрите,,миксери, бормашини ,дрелки ,винтовери,циркуляри,шмиргели .Защо българите да не произвеждат електродвигатели за автомобили, вятърни турбини малки и големи?.Надявам се ,че в родината има достатъчно квалифицирани инженери ,коита са способни да конструират електродвигатели и машини работеши с електродвигатели ,с които да участваме в световното производство и коопериране с чуждестранни фирми.Крайно време е родината ни да преработва суровините си и произвежда машини ,вместо да изнася богатствата си на ниска цена. отговор Сигнализирай за неуместен коментар