В продължение на месеци инвеститорите бяха насочили вниманието си към потенциална сделка между германската компания Siemens и канадската група Bombardier. Но сега сделката изглежда вече не стои на масата, тъй като железопътната компания на Siemens се готви да се слее с Alstom, френският производител на високоскоростни влакове, пише Financial Times.
Очакванията са сделката да създаде европейски гигант, способен да отблъсне конкуренцията на Китай. Показателни бяха движенията на акциите на Bombardier и Alstom. Първата поевтинява с 10% от четвъртък досега, докато акциите на френската компания поскъпват с толкова.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Внимание! Чакат ни мощни магнитни бури в следващите дни
Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Спипаха двама гастрольори, тарашили жилища и автомобили във Варна
Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Желязков: Българските евромонети ще са законно платежно средство от 1 януари
„Арда“ надви „Локомотив“ на „Лаута”
Астън Вила прекъсна серията на Арсенал с гол в края
Покровск: Градът, който промени войната в Украйна
Кадиров: Зеленски отдавна не е легитимен президент на Украйна
преди 8 години Горната графика е доста показателна. Макар, че минаха две години от сливането на CNR и CSR, китайците все още имат доста работа, голяма част от дъщерните им дружества действат независимо и все още не се възползват напълно от синергията и споделянето на разходите по развойната дейност. Алстом и Сименс нямат много време, ако искат да бъдат конкурентноспособни на новия китайски гигант. отговор Сигнализирай за неуместен коментар