В продължение на месеци инвеститорите бяха насочили вниманието си към потенциална сделка между германската компания Siemens и канадската група Bombardier. Но сега сделката изглежда вече не стои на масата, тъй като железопътната компания на Siemens се готви да се слее с Alstom, френският производител на високоскоростни влакове, пише Financial Times.
Очакванията са сделката да създаде европейски гигант, способен да отблъсне конкуренцията на Китай. Показателни бяха движенията на акциите на Bombardier и Alstom. Първата поевтинява с 10% от четвъртък досега, докато акциите на френската компания поскъпват с толкова.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Как ще подаваме данъчни декларации след приемане на еврото?
Умеров: Постигнахме реален напредък по време на разговорите в Берлин
Нов астероид и мистериозен обект приближават Земята през декември 2025
Броят на левовете в обращение намалява
Башар Асад живее в „луксозно изгнание“ в Москва
На мен няма да ми се случи: Под 10% от имотите в България са застраховани
Макрон рискува да погребе завинаги споразумението с Меркосур
Дебатът на пазара на облигации за курса на Фед през 2026 г. набира скорост
Руският петрол се продава с "най-голяма" отстъпка в Китай след санкциите
ЕС: Китай започва издаване на общи лицензи за редкоземни елементи
Кой печели и кой губи на българския пазар през 2025
Шофьорка обърка педалите и скочи в пълен с хора басейн
Jeep Wrangler получи специална версия
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Младите гърци вече няма да могат да се укриват от военна служба
Защо Германия иска развод с Китай
Дженифър Анистън ще прекара Коледа с новия си
Марго Роби разкри защо не говори много за сина си
преди 8 години Горната графика е доста показателна. Макар, че минаха две години от сливането на CNR и CSR, китайците все още имат доста работа, голяма част от дъщерните им дружества действат независимо и все още не се възползват напълно от синергията и споделянето на разходите по развойната дейност. Алстом и Сименс нямат много време, ако искат да бъдат конкурентноспособни на новия китайски гигант. отговор Сигнализирай за неуместен коментар