Германската авиокомпания Lufthansa стартира пробния си метод с бързи тестове за коронавируса за всички пътници. Преди излизането на първата машина по маршрута Мюнхен-Хамбург в четвъртък всички 30 пътници и летящият персонал са били тествани, съобщи говорител на авиокомпанията. Всички тестове са били отрицателни и на пътниците е разрешено да летят. Нямало е хора, които да са отказали да бъдат тествани, предава DPA.
Понастоящем Lufthansa лети три пъти на ден от баварската столица до Хамбург и обратно и сега се извършват ежедневни бързи тестове с по един полет в двете посоки. Като алтернатива пътниците могат да предоставят отрицателен PCR тест, който да е на не повече от 48 часа, или може да бъде пререзервиран безплатно друг полет.
Lufthansa губи милиони евро всеки ден от началото на кризата и се надява да може отново да предложи повече полетни връзки, особено в чужбина. Правилата за карантина, които се прилагат за международните пътници в повечето страни, досега са били основната пречка за съживяването на въздушния трафик.
Ако се превозват само пътници с отрицателен тест, това може да направи карантината излишна, поне това е надеждата в авиационната индустрия. В Lufthansa Group бързите тестове вече са тествани на полети, изпълнявани от дъщерното дружество Austrian - между Берлин и Виена.
Бързите антигенни тестове, използвани от Lufthansa, не откриват патогена Covid-19 като такъв, а протеините, свързани с него. Начинът, по който работи, е подобен на теста за бременност; резултатите трябва да са достъпни след 30 до 60 минути. Тестовете обаче са по-малко точни от обичайните PCR тестове.
Подобно на всички останали в сектора, авиокомпанията понесе тежък удар от спирането на полетите през пролетта и според Spiegel може и догодина да се нуждае от допълнителна държавна помощ. Правителството отхвърли твърдението като спекулация, макар статията да се позовава на правителствен документ за вътрешна употреба.
Изданието допълва анализа си с думите на неназован представител на правителтвото, според когото администрацията и политиците "губят търпение" с главния изпълнителен директор на Lufthansa Карстен Шпор и имат серизони съмнения, че той ще направи необходимите намаления на разходи.
Най-голямата германска авиокомпания получи през юни правителствена помощ от 9 млрд. евро, отпуснати след продължителни и сложни преговори. Преди дни ръководството отчете загуба от 2 млрд. евро за тримесечието. Шпор е казвал, че държавната помощ би трябвало да стигне до края на 2021 г.


Честваме паметта на свети Амвросий Медиолански
Мощно земетресение между Аляска и Канада
Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна
Песков: Посланията в стратегията на Тръмп за САЩ контрастират с подходите на Байдън
Какво представлява диетата „планк“ – една от най-популярните рестриктивни диети
Нумерологична прогноза за 8 – 14 декември
Как Грузия се превърна в задната врата на Русия
преди 4 години "Космическата компания Blue Origin, собственост на милиардера основател на Amazon Джеф Безос, и Dynetcis на Leidos също разработват конкурентни превозни средства." - Джеф Suborbital Безос :DКогато (не "ако") тази ламарина започне да хвърка редовно, вече ще е game over за другите. Ще са като кръжочници по ракетомоделизъм. отговор Сигнализирай за неуместен коментар