IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Кои са най-добрите китайски козметични марки

Потребителите са привлечени от тези местни марки, защото те са известни и достъпни

13:46 | 24.01.14 г.
Автор - снимка
Редактор
Кои са най-добрите китайски козметични марки

Козметичните линии, разработени от самоуки гурута в света на разкрасяването, стават все по-застъпени на китайския пазар, пише онлайн изданието Red Luxury. Тези марки в момента заемат около 14% от пазара, сочат данни на Китайската асоциация на фризьорите и козметиците. 

Naruko на Ниу Ар, J Plus на Ли Дзин и Afrella на Ник Пън са сред най-популярните подобни марки.

Ниу Ар е от Тайван е и един от първите гурута в козметичния бранш. Той пожъна огромен успех с линията си Naruko. Благодарение на серумите, лосионите и кремовете за лице Naruko вече е бизнес за 10 млн. долара.

Според China Daily Ниу е натрупал опит от работата си в големи компании като The Body Shop и Sisley. След това създава своята собствена линия, като изучава компонентите на лосионите и кремовете. Сега той използва за продуктите си "устойчиви елементи от различни растения".

Телевизионната водеща от Пекин Ли Дзин също съчетава естествени съставки в козметичната си линия. В края на 2009 г. тя основа марката си J Plus.

Ник Пън (или "брат Ник") също успешно подготвя почвата за бизнеса си, като анализира и класира редица кремове за лице в блога си. През юли 2009 г. пуска своята собствена марка - Afrella.

Въпреки че китайският пазар е наводнен с козметични линии, потребителите са привлечени от тези местни марки, защото те са известни и достъпни. Повечето продукти на Naruko струват под 500 юана (82 долара). Изделията на J Plus и Afrella се продават за по не повече от 300 юана (50 долара).

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:03 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още