Козметичните линии, разработени от самоуки гурута в света на разкрасяването, стават все по-застъпени на китайския пазар, пише онлайн изданието Red Luxury. Тези марки в момента заемат около 14% от пазара, сочат данни на Китайската асоциация на фризьорите и козметиците.
Naruko на Ниу Ар, J Plus на Ли Дзин и Afrella на Ник Пън са сред най-популярните подобни марки.
Ниу Ар е от Тайван е и един от първите гурута в козметичния бранш. Той пожъна огромен успех с линията си Naruko. Благодарение на серумите, лосионите и кремовете за лице Naruko вече е бизнес за 10 млн. долара.
Според China Daily Ниу е натрупал опит от работата си в големи компании като The Body Shop и Sisley. След това създава своята собствена линия, като изучава компонентите на лосионите и кремовете. Сега той използва за продуктите си "устойчиви елементи от различни растения".
Телевизионната водеща от Пекин Ли Дзин също съчетава естествени съставки в козметичната си линия. В края на 2009 г. тя основа марката си J Plus.
Ник Пън (или "брат Ник") също успешно подготвя почвата за бизнеса си, като анализира и класира редица кремове за лице в блога си. През юли 2009 г. пуска своята собствена марка - Afrella.
Въпреки че китайският пазар е наводнен с козметични линии, потребителите са привлечени от тези местни марки, защото те са известни и достъпни. Повечето продукти на Naruko струват под 500 юана (82 долара). Изделията на J Plus и Afrella се продават за по не повече от 300 юана (50 долара).


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?