Starbucks Corp. си постави за цел да удвои продажбите си на храни в САЩ през следващите пет години и да стане дестинация за вечеря с ястия и вино. Ходът показва желанието на компанията е да се превърне в нещо повече от верига кафенета, пише Wall Street Journal.
През последните няколко години Starbucks премахна думата “кафе” от своето лого и разшири предложенията си на храна извън традиционните си сладкиши за закуска.
По време на конференцията на инвеститорите ѝ в четвъртък, на която се очакваше фирмата да обяви плановете си за растеж през следващите пет години, Starbucks обяви, че иска годишните ѝ приходи от продажбата на храни в САЩ да се удвоят до повече от 4 млрд. долара до фискалната 2019 г.
През тази година Starbucks завърши програмата си за пускане на нови предложения под формата на печени храни и сандвичи. Това подпомогна ръста на продажбите ѝ. Сега компанията планира да разшири и предложенията си за обяд, за да привлече клиенти в най-слабите по отношение на продажбите часове от деня. Освен това обмисля как да разшири менюто си от храни и алкохолни напитки.
В момента компанията има 32 заведения, които разполагат с подобни предложения, но иска да увеличи техния брой през следващите пет години до повече от 2700.
Някои от заведенията на Starbucks в Чикаго, Сиатъл, Портланд и Лос Анджелис предлагат малки порции сирена, зеленчуци и пица, както и десерти, бира и вино след 16 ч.
Фокусът върху храната идва в момент, в който Starbucks и други големи ресторантьорски вериги се опитват да стимулират продажбите си в САЩ, където растежът на новите заведения е ограничен. Веригите се опитват да привлекат клиентите с интересни предложения през деня. Taco Bell тази година започна да предлага закуска, което увеличи продажбите ѝ.
Starbucks планира да ускори своите услуги чрез възможността за поръчване и плащане през мобилни устройства, което ще позволи на клиентите да направят поръчката си още преди да са влезли в заведението. Очаква се приложението да бъде пуснато в Портланд, Орегон, скоро, а през следващата година и в цялата страна.
Starbucks все още има възможности за растеж Преди четири години компанията заяви, че до края на 2015 г. ще има повече от 1500 кафенета в Китай. Очаква се тя да постигне тази цел през следващите няколко седмици и да обяви, че до 2019 г. планира заведенията ѝ в азиатската страна да станат 3000. Като цяло компанията планира да удвои заведенията си в Азия, извън Китай и Япония, до повече от 4000 през следващите пет години.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате