Новият изпълнителен директор на Nestle Марк Шнайдер очевидно напредва с преструктурирането на най-големия в света производител в хранително-вкусовата промишленост. Познатият с марките си Maggi, KitKat, Nescafe и Nespresso концерн ще преосмисли бизнеса си със сладки изделия в САЩ, като това включва и възможната му продажба, обяви базираната в Швейцария компания, цитирана от DPA.
Nestle ще проучи стратегическите опции за производството на сладкарски изделия, включително евентуална продажба. Тя допълва, че до края на годината ще бъде приключен стратегическият преглед.
На дискусия няма да бъдат подложени обаче печивата от марката Toll House. Nestle планира да разшири другите си продуктови сегменти като храните за животни, вода, замразени храни и храни за деца в САЩ.
Компанията влезе в задънена улица, след като потребителите в глобален аспект залагат все повече на свежи хранителни стоки, докато готовите продукти и полуфабрикатите застояват на етажерките в магазините.
С органичен ръст от 2,3 на сто през първото тримесечие компанията отчете най-слабия старт на годината от десетилетие насам. Застаналият в началото на 2017 г. начело на компанията Шнайдер планира до 2020 г. растежът да е поне 5%.
За да постигне това, бившият ръководител на Fresenius залага на разширяване на основния бизнес и на многообещаващия здравен сектор. Различни продукти, като такива за грижа за кожата или специална храна за възрастни и болни хора, обещават значително по-високи темпове на растеж от наситения на много места пазар за сладкиши например.
През миналата година сладкарските стоки, като шоколадовите десерти KitKat и Crunch и шоколада Cailler, са допринесли с около една десета за приходите на групата от почти 90 милиарда франка (83 млрд. евро). САЩ са най-големият пазар за концерна, като приходите от продажба на шоколадови изделия и други сладки продукти там съставляват едва около три процента от общите продажби там.
Според Международната организация на производителите на какао лидер в производството на сладкарски изделия по приходи е американската група Mars, следвана от Mondelez на второ място. Nestle се нарежда на трето място.


Къде са най-опасните пътни отсечки във Варна
Унгарската МОЛ иска да купи чуждестранните активи на "Лукойл"
Защо плащаме скъпо за храна с неясен произход?
Освен че няма риба, намаляват и рибарите
Наша съседка е най-доброто място за пенсиониране
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Hensold: Пазарите са водени от настроението
Hensold очаква до 10-15г военните разходи да продължат
Hensold подкрепя някои доставчици на автопроизводителите в Германия
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Един от най-добрите двигатели на Audi навърши половин век
Pininfarina възроди първото поколение на Honda NSX
Японски компании съдят администрацията на Тръмп заради митата
Bosch и Maserati ще спасяват ДВГ с водород
Османската династия ще съди турчин, живеещ в САЩ, представящ се за османски принц
3 зодии с шанс за изненадващи парични постъпления около пълнолунието на 4 декември
Аманда Сейфрид на 40 - актрисата блесна до Сидни Суини на червения килим
Суперхрани, които са бюджетни
Тайланд разреши алкохола от 14 до 17 часа