McDonald’s Corp. осъществи най-голямото си придобиване за последните 20 години насам с покупката на технологична компания, с помощта на която ще подобри дигиталните си услуги, включително и тези за персонализиране на менютата си.
Най-голямата верига ресторанти в света е похарчила сумата от над 300 млн. долара за Dynamic Yield Ltd., съобщава източник, запознат със сделката пред Bloomberg. С новопридобитата технология електронните менюта на компанията ще могат да варират в зависимост от външни фактори като времето например. Така в студени дни ще се предлага повече кафе, или сладолед – в горещите. От значение ще и часът на денонощието, както и предпочитанията на клиентите в съответните части на света.
Откакто пое ръководството на компанията през 2015 г., главният изпълнителен директор Стив Истърбрук внедри множество технологични нововъведения, като будки за самообслужване в някои ресторанти, дигитални менюта и доставка в опит да даде нов тласък на продажбите.
Тъй като McDonald’s относително рядко осъществява придобивания, покупката на Dynamic Yield показва желанието на компанията да се възползва от новите технологии, за да ускори растежа си на фона на силната конкуренция в ресторантьорската индустрия.
По думите на Истърбрук McDonald’s разширява ролята, която технологиите ще играят в бъдещето на компанията, и „скоростта, с която ние ще сме способни да изпълняваме визията си за създаване на по-персонализирано преживяване за нашите клиенти“.
Според анализатора на Baird Дейвид Тарантино сделката има „стратегическа стойност“, особено като се имат предвид опитите на компанията да ускори растежа си и да подобри услугите си за потребителите.
McDonald’s изпробва технологията на Dynamic Yield през 2018 г. в САЩ и смята да я въведе по-мащабно през тази година, най-вече при менютата за клиенти на касите за автомобили, след като сделката бъде окончателно завършена. Компанията също така планира да започне предлагане на дигитални услуги и в чужбина.
Придобиването на технологичната компания със седалище в Тел Авив и Ню Йорк е най-голямата сделка на базираната в Чикаго верига от 20 години насам, когато стана инвеститор в друго заведение за бързо хранене Chipotle Mexican Grill Inc., но впоследствие се отказа от инвестицията си.


300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Благотворителен кулинарен фестивал за Никулден се провежда във Варна
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Империята на китайските пристанища, част 4
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Здравко от "Ритон" е в болница, дуетът отлага участия и концерт
Любен Дилов-син: Готови сме за избори, но държавата има нужда от бюджет
ЦСКА се огледа в норвежец, оценен на 5 млн. евро
Опра Уинфри демонстрира талия на оса, след като отслабна драстично
Путин и неговите роли: Какво са знаели германските тайни служби?