Производителят на козметика с марката Nivea – Beiersdorf, заяви, че ръстът на продажбите му се е забавил, след като липсата на слънчеви дни е ограничила продажбите на слънцезащитни продукти на германската компания в Европа, пише Bloomberg.
Beiersdorf заяви, че растежът на органичните продажби се е свил с 4,8% за шестте месеца до 30 юни, или под 6-те процента, записани за първите три месеца на годината. Компанията запази своята прогноза за 2019 г., въпреки че посочи, че маржът на печалбата е намалял, засегнат от инвестиционен план за няколко милиона евро.
"Целият ни бизнес модел се нуждае от временна адаптация заради новите пазарни реалности и бързо променящите се технологични разработки“, коментира главният изпълнителен директор Стефан де Локър.
Германската компания за потребителски продукти, която е производител и на Labello и La Prairie, увеличава разходите си за маркетинг и технологии в опит да настигне по-печелившите си конкуренти като L’Oreal.
Въпреки че Европа преживя рекордни горещини през последните месеци, лятото на 2019 г. е по-малко слънчево от това миналата година, което ограничи продажбите на слънцезащитни продукти и такива, ползвани след слънце.
Несигурността около Brexit и отслабването на паунда отказаха някои британски потребители от ваканции, твърдят туристически и авиокомпании. Това допълнително е засегнало търсенето на слънцезащитни продукти.
По думите на Beiersdorf Великобритания е била слабото място.
Рентабилността на компанията е по-ниска от тази на L’Oreal, Unilever и Procter & Gamble. Анализатори критикуват фирмата за презапазяването с капитал вместо в инвестирането в придобивания, които да засилят бизнеса ѝ в области, в които вече се радва на добър мащаб.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?
Провежда се спасителна операция край Ахтопол заради кораба Kairos
Новата реалност: Битка на дронове за небето над Украйна
преди 6 години свил с 4,8% за шестте месеца до 30 юниааа те гледали зимата че немало продажби на слънцезащитни кремове ! ... верно че статията е написана от тъъъпак, но само друг такъв може да клъвне на тоя фейк ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години По-малко слънчеви дни ли ????? Айййй, не говорете така бе - екоталибаните ще ви разстрелят !!!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар