Докато светът се подготвя за дистрибуцията на ваксините срещу коронавируса, Starbucks прогнозира силно възстановяване на търсенето на нейното кафе до 2022 г., пише CNBC.
По време на среща с инвеститори главният финансов директор на компанията Пат Гризмър потвърди прогнозата ѝ за 2021 г. за коригирана печалба от 2,70 до 2,90 долара на акция. До фискалната 2022 г., която ще започне през октомври, веригата кафенета очаква ръст от над 20%.
През 2023 и 2024 г. Starbucks очаква да постигне дългосрочните си цели за растеж, като коригираната печалба на акция ще нарасне с 10 до 12 на сто.
Книжата на Starbucks повишиха стойността си с повече от 4% по време на следборсовата търговия. Компанията има пазарна капитализация от 122 млрд. долара, а от началото на годината цената на акциите ѝ е скочила с 18%.
Гризмър коментира пред инвеститори, че Starbucks леко повишава прогнозата си за продължаващия растеж на приходите до диапазона от 8 до 10%. При последната подобна инвеститорска среща през 2018 г. компанията заяви, че очаква коригираната ѝ печалба на акция да расте с поне 10% годишно, а ръстът на консолидираната печалба да е 7 до 9% в дългосрочен план.
Освен това директорите сега споделиха повече подробности за стратегията на компанията за дългосрочния растеж, включително чрез използването на изкуствен интелект за касите, на които се преминава с автомобили, и залагането на нови студени напитки.
На вътрешния си пазар Starbucks ускорява промените в бизнеса си, като затваря около 800 по-слабо представящи се локации и създава нови видове обекти, като градски кафенета без места за настаняване и повече обекти в предградията, от които да се взимат поръчки с кола.
Целта на компанията е да достигне 55 хил. кафенета в глобален мащаб до 2030 г.
Добавянето на повече локации ще помогне на глобалната верига да достигне до нови клиенти, след като прогнозира, че световният пазар за кафе, към който е насочена, ще достигне 450 млрд. долара до 2023 г. В момента Starbucks има близо 33 хил. обекта.


Букурещ избира кмет
Курортите вече са пълни за 8 декември
Свличане на скали затвори прохода "Троян-Кърнаре"
Аксаково загуби и последния си мач за 2025 година
Олимпик Варна с рекордна победа в третото ниво на българския футбол този сезон
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Сръбският премиер: Няма да има недостиг, енергийната ситуация в Сърбия е под контрол
Тревожен сигнал: хранителната сигурност в България не е обезпечена
Трафикът на кокаин в Европа се увеличава
Вулканът Килауеа изригна с фонтан от лава с височина около 370 метра ВИДЕО
Красиви идеи за празнична украса с малък бюджет
преди 4 години За мен е необяснимо защо все още някой купува надцените напитки на тази верига. Има специализирани кътчета за кафе, в които може да се купят наистина качествени напитки. Самият факт, че имаше разследване какво се съдържа в тиквеното им лате, което се оказа, че съдържа какво ли не, но не и тиква е красноречив. отговор Сигнализирай за неуместен коментар