Емблематичният производител на луксозни автомобили Rolls-Royce предлага кутия за пикник, проектирана и произвеждана от самата компания, така че да пасне точно в багажника, съобщава онлайн изданието The Financialist.
Препоръчителната цена на дребно на продукта е 29 988 долара в черно и 34 486 долара за цветове по желание на клиента. Цената е по-висока от тази на стандартен седан, да не говорим за кошница за пикник. Но какво може да се очаква от производителя на Rolls-Royce Phantom, който струва 472 295 долара?
Кутията се отваря във всички посоки и съдържа всичко необходимо за пикник сред природата за четирима, включително различни прибори за хранене от неръждаема стомана, които се закрепят в кутията с магнит.
За Rolls-Royce и останалите фирми от бранша смисълът на луксозните аксесоари с тяхната марка е да се създаде асоциация за комфорт и приятно усещане между марката и собствениците на техните автомобили и акесоари.
Тези аксесоари задоволяват най-различни "нужди": Bentley например произвежда играта табла, чиято цена е около 4600 долара; Lamborghini има чанта от телешки бокс, създадена от Versace, която се предлага за 3533 долара; Oakley пък са разработили слънчеви очила за Mercedes-Benz за 260 долара.
Не всички предмети с марката на производителите на луксозни автомобили струват хиляди долари - особено за фирми като Mercedes-Benz и Audi, които покриват широка гама от сегменти на автомобилния пазар. Някои от изделията, които те предлагат, струват под 135 долара. Audi например предлага портфейл от неръждаема стомана за 72 долара.
Lamborghini има най-голямата колекция от стоки с марката на компанията. За разлика от повечето от останалите фирми от бранша компанията предлага изделията с марката си и в магазините и моловете, а не само в шоурумите на дилърите или онлайн. Сред предметите, които се продават по интернет, са скъпи стоки като кожено яке с логото на Lamborghini за 347 долара, но и сравнително обикновени тениски за по 37 долара.
Въпреки че основният мотив за бизнеса с аксесоарите е да се подкрепи марката, това не означава, че производителите на луксозни автомобили са склонни да подаряват тези продукти. Повечето фирми твърдят, че целта на този бизнес модел е да прави пари.


Съветници на Слави Трифонов му обърнаха гръб заради дружбата с Борисов и Пеевски
Убиха известен оперен певец
Протест и шествие срещу властта във Варна (ВИДЕО)
Какво време ни очаква в четвъртък?
Над 5 300 души са станали жертва на домашно насилие за 10 месеца
Шансът на българския бизнес е в иновации за по-ниски разходи за труд и енергия
Над 500 000 бягат от сблъсъка Тайланд-Камбоджа, Тръмп призовава за мир
Усилията на България за просперитет изискват промяна в структурата на данъците
Студентските съвети могат да са мост между образованието и бизнеса
Гюр: Софтуерът на Fal оптимизира чиповете на Nvidia
Мъж паркира Ferrari на балкона си, за да разбере, че Виена не е Дубай
С кого ще се конкурира новата суперкола на Toyota
Основните прилики между класическото Renault 5 и новото ЕV
Блокче глина може да направи чудеса при почистване на автомобила
Citroen направи щур ван със спалня и киносалон
Атанасов на протеста: Вие сте нашата сила, няма връщане назад
На протеста в София: 9-ма са задържани на КПП-тата
Ги Пармлен бе избран за втори път за президент на Швейцария
Проверяват неправомерно поставена станция на мобилен оператор на пл. "Независимост"
Маколи Кълкин: Баща ми заслужава да умре сам