IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Коронакризата вкара Hugo Boss в тъмночервената зона на загубите

Ръстът на онлайн бизнеса не успява да компенсира удара от затворените магазини

11:21 | 04.08.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: EPA/RONALD WITTEK</em></p>

Снимка: EPA/RONALD WITTEK

Последиците от причинената от коронавируса криза тласнаха германската модна група Hugo Boss дълбоко в червената зона през второто тримесечие. Оперативната загуба (Ebit) възлиза на 250 милиона евро, както обяви във вторник компанията в Метцинген. Отписване за над 125 милиона евро също оказа натиск над резултата. Година по-рано Hugo Boss постигна печалба от 80 милиона евро, предава DPA.

Чистата загуба бе по-ниска благодарение на данъчен кредит от 186 милиона евро, година по-рано чистата печалба бе 52 милиона евро.



Заради официално нареденото затваряне на магазините продажбите са се сринали с 59 процента до 275 милиона евро.

За разлика от тях онлайн бизнесът отбеляза силен растеж. Групата очаква постепенно възстановяване през втората половина на годината. През второто тримесечие например Hugo Boss вече отчита постоянно подобрение на собствената си търговия на дребно всеки месец и това продължава и в началото на третото тримесечие.

През март Hugo Boss обяви, че главният ѝ изпълнителен директор Марк Лангър ще напусне на 30 септември, но ще остане до края на тази година като консултант заради кризата с коронавируса, докато компанията търси наследник на поста.

Последна актуализация: 21:42 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Zoom виж още

Коментари

Финанси виж още