IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Пощенска банка разширява дигиталните си услуги

Финансовата институция дава възможност на клиентите си да управляват средствата си навсякъде и по всяко време със специален пакет от услуги

13:11 | 13.05.16 г.
Автор - снимка
Създател
Пощенска банка разширява дигиталните си услуги

Пощенска банка разработи ново приложение за мобилно банкиране m-Postbank, с което клиентите могат да управляват своите сметки навсякъде по света, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, независимо от работното време на клоновете.

Приложението, което финансовата институция започва да предлага, е удобно за извършване на банкови операции в движение. С него клиентите бързо, лесно и сигурно правят справки през мобилния си телефон, като таксите и комисионите са по-ниски, в сравнение с банкирането в офис.

M-Postbank е част от специалния пакет от дигитални услуги на банката, включващ мобилно банкиране, интернет банкиране и услуга за автоматично плащане на комунални разходи. С него финансовата институция отново въвежда нови стандарти в банковото обслужване в страната, като модерните услуги отговарят на динамичния начин на живот на съвременните потребители.

„Днес банковият сектор е един от най-бързо развиващите се, а технологиите позволяват на потребителите да имат достъп до последните тенденции на пазара. Горда съм, че като една от водещите банки в обслужването на граждани и фирми, непрекъснато развиваме алтернативните си канали за продажби и банкиране, чрез които можем да общуваме лесно с клиентите си. Предлагаме комбинация между най-доброто от традиционното банкиране и навлизащите нови технологии, като държим и на персоналното отношение към клиентите ни“, заяви Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС на Пощенска банка, по повод новите дигитални услуги на банката.

С m-Postbank клиентите постепенно ще имат достъп до всички съществуващи досега функционалности, които са свикнали да използват през електронното си банкиране.

Предимството на банкирането  онлайн или през мобилното приложение е в това, че спестява таксата за регистриране и поддръжка, както и такси за преводи в лева и чужда валута между собствени сметки.

С m-Postbank на този етап клиентите могат да правят преводи между лични сметки в банката, плащания на комунални задължения и данъци, на собствени кредити и кредитни карти от Пощенска банка. Могат да извършват справки относно движения по сметки, за предлаганите продукти и депозити, местоположението на клоновете и банкоматите на банката. Могат да се възползват от услугата валутен калкулатор, както и да правят справки относно валутните курсове. Единственото условие е да влязат в приложението с потребителското име и парола, които вече използват за вход в системата за интернет банкиране e-Postbank на Пощенска банка.

Приложението е с модерен дизайн и удобна навигация. Създадено е за смарт телефони с операционни системи Android и iOS и може да бъде изтеглено безплатно от Google Play и App store.

За да може да отговори на високите критерии на потребителите, банката включва в пакета си за дигитално банкиране още две услуги.

Е-Postbank е платформата за интернет банкиране, която дава възможност за справки по сметки, кредити и карти, управление на средствата 24/7 онлайн.

U-Postbank е услуга за автоматично плащане на комунални разходи. Сметките могат да се плащат всеки месец чрез разплащателна сметка или кредитна карта от Пощенска банка.

Услугата дава възможност и за контрол на максималната сума, която да бъде платена, както и за получаване на известия относно постъпили сметки, извършени или неуспешни плащания.

Повече информация за предлаганите дигитални услуги можете да откриете на https://www.postbank.bg, както и в клоновете на банката.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:01 | 06.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още