Партньорството между BMW и Toyota в областта на алтернативното задвижване вече дава резултати, пише Autocar, цитирайки изявление на Иън Робъртсън, член на борда на директорите, отговарящ за продажбите и маркетинга на BMW.
"Правим големи стъпки в областта на електрическото задвижване", сподели пред изданието Робъртсън. И уточни, че към момента се преценяват вложенията и евентуалните печалби от разработваните нови системи, но бе категоричен, че става дума за "драматична промяна" в технологията за електрически автомобили.
"Екипите на BMW и Toyota работят много добре заедно. За кратки срокове те създадоха революционно нови технологии, част от които ще подобрят значително ефективността и издържливостта на използваните в момента батерии. Сега търсим най-добрите начини за въвеждането на общите ни разработки, защото няма съмнение, че те ще направят електрическите автомобили далеч по-привлекателни", каза Иън Робъртсън.
Екипите на двете водещи компании работят и по развитието на превозни средства с горивна клетка, но към момента тези разработки са останали на заден план, тъй като инфраструктурата за подобни автомобили все още не е готова.
Робъртсън потвърди също така, че се подготвя и бъдещ спортен модел, който също е част от партньорството между BMW и Toyota. "Такъв автомобил ще има, работим по него, но все още е твърде рано да се разкриват каквито и да било подробности", каза той.
Договорът за сътрудничество между BMW Group и Toyota Motor Corporation (TMC) бе подписан в края на 2011 година, като предвижда партньорство в средносрочен и дългосрочен план при разработката на екологични технологии от следващо поколение. В началото на тази година двете компании задълбочиха партньорството си, подписвайки допълнителни споразумения, предвиждащи съвместно разработване на система за горивни клетки, развитие на архитектура и компоненти за спортен автомобил, изследвания и разработки за леки технологии.
Една от клаузите в договора предвижда снабдяването на японската марка с 1.6- и 2.0-литрови дизелови двигатели BMW. Първият модел на Toyota с такъв агрегат - Verso, ще започне да се произвежда след месец.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
"Правим големи стъпки в областта на електрическото задвижване", сподели пред изданието Робъртсън. И уточни, че към момента се преценяват вложенията и евентуалните печалби от разработваните нови системи, но бе категоричен, че става дума за "драматична промяна" в технологията за електрически автомобили.
"Екипите на BMW и Toyota работят много добре заедно. За кратки срокове те създадоха революционно нови технологии, част от които ще подобрят значително ефективността и издържливостта на използваните в момента батерии. Сега търсим най-добрите начини за въвеждането на общите ни разработки, защото няма съмнение, че те ще направят електрическите автомобили далеч по-привлекателни", каза Иън Робъртсън.
Екипите на двете водещи компании работят и по развитието на превозни средства с горивна клетка, но към момента тези разработки са останали на заден план, тъй като инфраструктурата за подобни автомобили все още не е готова.
Робъртсън потвърди също така, че се подготвя и бъдещ спортен модел, който също е част от партньорството между BMW и Toyota. "Такъв автомобил ще има, работим по него, но все още е твърде рано да се разкриват каквито и да било подробности", каза той.
Договорът за сътрудничество между BMW Group и Toyota Motor Corporation (TMC) бе подписан в края на 2011 година, като предвижда партньорство в средносрочен и дългосрочен план при разработката на екологични технологии от следващо поколение. В началото на тази година двете компании задълбочиха партньорството си, подписвайки допълнителни споразумения, предвиждащи съвместно разработване на система за горивни клетки, развитие на архитектура и компоненти за спортен автомобил, изследвания и разработки за леки технологии.
Една от клаузите в договора предвижда снабдяването на японската марка с 1.6- и 2.0-литрови дизелови двигатели BMW. Първият модел на Toyota с такъв агрегат - Verso, ще започне да се произвежда след месец.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
„Ангели на пътя“ със скандален сигнал за КАТ - Варна (СНИМКИ)
Почина основателят на една от големите вериги хранителни магазини у нас
Гуцанов праща социалните по наводнените места в Бургаско
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?
Рецептата Dnes: Запържени скариди със зеленчуци
Бургунди и бордо – най-актуалната тенденция за сезон есен-зима 2025
Занаятът носи радост, когато надмине очакванията
НОИ даде зелена светлина на бюджета на ДОО за 2026 г.