Изпълнителният директор на концерна Fiat-Chrysler Automobiles (FCA) – Серджо Маркионе, има намерение да го продаде или обедини с друг голям производител, преди да се пенсионира през 2018 г., съобщава агенция Ройтерс .
Според информацията основният претендент за закупуване или сливане с FCA е най-големият американски концерн General Motors. Маркионе е на мнение, че обединението между двата автомобилни производителя ще позволи на неговата компания да укрепи позициите си на пазарите в САЩ и Китай.
Източникът на Ройтерс от банковите среди на САЩ твърди, че от GM са отрекли категорично да проявяват интерес към подобна сделка. Той обяснява ситуацията по следния начин: „Маркионе извади табелата „Продава се” и хвърли кукичката в езерото. Засега обаче никой не се е закачил на нея.”
Според други информации Маркионе се е опитал да продаде FCA на Volkswagen Group или на Peugeot-Citroen през миналата година, но и двете сделки са пропаднали. По какви причини обаче са се провалили преговорите с германците и французите не се съобщава.
Маркионе оглави Fiat през юни 2004 г., а през януари 2014 г. компанията обяви сливането си с Chrysler. Именно заради това напусна президентът на Ferrari Лука ди Монтедземоло, който бе категорично против решението на шефа да пусне акции на компанията му на фондовата борса в САЩ.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Шефът на Fiat-Chrysler подготвя „сделката на века”
Серджо Маркионе иска да продаде или обедини концерна си с General Motors
13:05 | 15.04.15 г. 1
Серджо Маркионе. Снимка: Ройтерс
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
-
Scope Ratings потвърди кредитния рейтинг на България А- със стабилна перспектива
-
AB InBev придобива американската BeatBox за 490 млн. долара
-
Как сделката между Netflix и Warner ще разтърси Холивуд – отново
-
Най-високият хотел в света отвори врати в Дубай, подобрявайки рекорда случайно
-
Как Русия успява да покрива човешките си загуби на фронта с нови войници
-
Столична община планира най-мащабната подмяна на публичния транспорт от 15 години
-
Шест страни от ЕС, сред които и България, искат смекчаване на правилата за автомобилите с ДВГ
-
Финансовият директор на "Фантастико": Най-голямото предизвикателство ще е преходният период към еврото
-
Шефът на Rheinmetall: Мирът в Украйна няма да навреди на нашия бизнес
-
Новият проектобюджет за 2026 г. залага на по-нисък дефицит, но двоен ръст на държавните заплати
-
Дори Фед да намали лихвите отново, подкрепата за икономиката ще бъде ограничена
-
Акционерите на „Софарма“ са гласували междинен дивидент от 8,8 ст. на акция
Най-четени новини
-
Европа е напът да се откаже от съпротивата си срещу проучвания за петрол и газ
-
През следващите години кафето от Бразилия може да има по-различен вкус
-
Кристоф Де Мил: Влизането на България в еврозоната ще укрепи стабилността на единния валутен съюз
-
В Турция вече смятат втечнения газ от САЩ за по-изгоден от тръбния газ от Русия и Иран
-
Нова опасност за Мерц: бизнесът предупреждава, че Германия е в състояние на свободно падане
-
Правителството ще преразгледа заплатите в публичния сектор, осигуровките и данък дивидент
-
Дълги години Швейцария привлича богаташите, сега иска да плащат данък върху наследството си*
-
Връщането на минималните осигурителни прагове е „червена линия“ за АИКБ
-
ЕЦБ отказа гаранции за репарационен заем за Украйна и хвърля страната във финансова криза
-
Прогноза: Цените на жилищата в България догодина ще растат с темпа на инфлацията
-
Европа е напът да се откаже от съпротивата си срещу проучвания за петрол и газ
-
Американски и руски изтребители влязоха в сблъсък за парите за отбрана на Близкия изток
-
До шест месеца България ще е в топ 5 на Европа по капацитет за съхранение на енергия
-
Западните санкции принуждават руснаците да се обърнат към местните вина
-
Украйна удари най-голямото руско пристанище в Черно море, Русия отговаря с ракети по Киев*
-
Родителите на деца до 12 години ще могат да работят дистанционно през лятната ваканция
-
Как сградата на Халите в София е пример за търговски обект и витрина на устойчиви практики
-
През следващите години кафето от Бразилия може да има по-различен вкус
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Оли Рен: Има рискове за забавяне на инфлацията в еврозоната
1 -
Fitch намали перспективата пред кредитния рейтинг на Унгария на отрицателна
1 -
Новият проектобюджет за 2026 г. залага на по-нисък дефицит, но двоен ръст на държавните заплати
5 -
S&P 500 отчита четвърти пореден ден на ръст и се повишава с 0,4% за седмицата
-
Hydrogenera ще внедри водородна система в завода на Volkswagen Poznań
-
Дори Фед да намали лихвите отново, подкрепата за икономиката ще бъде ограничена


Задействаха BG-ALERT в Бургаско, две реки преляха
Седмичен хороскоп 8 - 14 декември 2025
Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Невероятен Никулден в Бургас: От ледено плуване до празнични сцени и рибен курбан
Мощни слънчеви изригвания следващите три дни
Локо София удари Ботев Пловдив в истинска драма с пет гола
Седем загинали и 11 ранени при катастрофа между автобус и камион в Турция
Затвориха Прохода на Републиката заради румънски камион
преди 10 години Макароне е много голям няма кой да даде толкова пари отговор Сигнализирай за неуместен коментар