Френските власти подозират автомобилната компания Renault, че е прилагала "измамни стратегии" от над 25 години, за да манипулира тестовете за сертифициране на някои дизелови и бензинови двигатели, предаде Франс прес, позовавайки се на доклад на службата за противодействие на измамите.
Цялото ръководство на Renault, включително нейният президент и главен изпълнителен директор Карлос Гон са замесени в предполагаемата измама, се казва в доклада, цитиран от БТА. В него се посочва отговорността на ръководителя на предприятието в извършване на предполагаема измама.
От Renault отрекоха автомобилите им да са оборудвани със софтуер, който да "мами" на тестовете за отделяни вредни емисии.
Френският вестник Liberation писа, че разполага с доклад на икономическото министерство, който разкрива, че емисиите от два модела Renault Captur и Clio отделят емисии, които са с над 300% по-високи от разрешените в реални условия.
От министерството са предали данните си на прокурори през ноември.
Миналата година Renault изтегли от пазара 15 хил. автомобила заради повишени нива на отделяните вредни газове. Компанията обаче заяви, че в случая не става въпрос за умишлени действия.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 8 години Не си много запознат с автомобилите , но пък при съветските такива липсваха дори през 2000 г отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Хахах , що не разкажете за обратната страна - през 90-те петролеца е ефтинджос и Европа е залята от "зелени" правителства . Та същите тия приеха законодателства несъвместими със съществуващите технологии . Едва сега , едвам едвам притежаваме технология която реално може да смъкне нивата на емисиите и пак е относително щото точеца не идва от нищо то отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Е все пак EURO 1 влиза през 1993 година, преди 24 години. Тогава компютрите по колите бяха екзотика. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Ох милите те. Те подозИИИИИИрат. От 25 години подозират и няма кой да се сети да им каже да качат една кола на стенда. С точно същия успех биха могли и да продължат да си подозират още 25 или 225 години. Само дето аз подозирам, че зад това "подозрение" стоят съвсем конкретни икономически интереси. При това без всякакво съмнение. отговор Сигнализирай за неуместен коментар