Електрическите автомобили все още не са готови за масовите пазари, а тяхното влияние върху околната среда не е изучено напълно. Това обяви президентът на японската компания Lexus – Йошихиро Сава, през Autocar.
Босът на производителя за премиум-автомобили допълни, че в Lexus усилено се работи върху развитието на всички видове силови агрегати, включително и електрически мотори и батерии. Компанията обаче няма да пусне модел на ток, докато окончателно не станат ясни предимствата за клиентите на този тип автомобили, както и приемуществата им за екологията.
„Чистите електромобили към момента изискват прекалено много време за зареждане. В същото време процесът по производството на батерии нанася сериозни вреди на околната среща. Трябва да се отчете и бъдещата им преработка, която също не е безвредна. Това е много по-сложен процес, отколкото всички ни обясняват. Трябва да бъдем честни и открити към случващото се с електромобилите, а не да заблуждаваме хората”, обясни Сава.
Според шефа на Lexus най-доброто решение към момента не са само електромоторите. Трябва внимателно да се прегледат всички варианти, в това число бензиновите двигатели и хибридите. Просто, в момента технологията за създаване на електромобили не е достатъчно напреднала и не може да се даде категоричен отговор на въпросите, които вълнуват хората.
По тези причини в Lexus хвърлят основни сили именно върху хибридните агрегати, които поволяват на автомобила достатъчно производителност, но в същото време икономистват гориво. Този вариант трябва да бъде преходен към преминаването от двигатели с вътрешно горене към електромотори.
Още новини от сектора на автомобилите четете в Automedia.bg!


Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Няма опасност за околната среда заради авариралият танкер край Ахтопол
Никола Цолов спечели първия си подиум във Формула 2
Меси донесе победата на Локо (Сф) над Ботев (Пд) в драматичен мач с пет гола
Задействаха BG-ALERT в Бургаско, две реки преляха
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Защо туристи посещават места на зверства?
Община Царево задейства системата BG Alert
Идеи за коледни подаръци под 50 лева
Зеленски: Русия падна ниско, атакува цивилни обекти в деня на Свети Николай
Новата стратегия за национална сигурност на Тръмп е насочена към Европа


преди 7 години Ти нали си много умен. Ей на мия чинии и съм предната ми кола беше Лексус, Ти си гледай там компютърния бизнес дето заместваш индийския съпорт, щото едва ли правиш друго, и си мисли, че си голямата работа. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Не позна, това което ми се иска е да има по малко неуки но за сметка на това гръмогласни индивиди... дреме ми ква кола караш... като не лъжеш, поне сподели по кво си специалист. :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Иска ти се да лъжа, но уви. Специалист съм в няколко високо-технологични области и хората се радват на това, което правя. Къде живея и с какво се занимавам, обаче не е важно. Не е важно дали си овчар или мениджър, важното е отношението към хората и дали си любознателен и отоврен за нови знания, а не ку-х и с голямо его. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Та въпроса е къв *** си... пловдивски, копанар ли си. .. абе някой ден ще се издадеш от кой трейлър парк пишеш. :) ... типичен емигрант си. :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Гаха, поне не ме е срам от произхода ми. Ти нито си казал от къде си, нито къде си емигрирал, нито специлаист по кво си. ...само се дуеш, и лъжеш.... и за това сега лъжеш, *** отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Ако искаш мога да ти покажа застраховката на мое име. Щото не съм някой видински ман-гал дет', кат' си купят 20 год. Ауди се снимат сякаш са си купили Бентли. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Докат не покажеш селфи с нея как я караш на някоя магистрала нема да ти повярвам че си се докосвал до подобна. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Всъщност предпоследната ми кола беше IS250 Business Pack. А ти си карай икаруса и не се обаждай. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Ясно, значи никога лексус. :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Неправилно е да се мисли че EV за лична употреба е зависим единствено от батериите.Много голям потенциал има в горивните клетки и суперкондензаторите. Когато там се осъществи малко по-сериозен пробив това ще промени сериозно всички параметри на EV. Това което се търси като начало във войната с вредните емисии е да не се отделя въглероден двуокис поне при ежедневното придвижване в големите градове. Това е един от най-големите замърсители в природата днес и задължително трябва да се изхвърли ДВГ от него. отговор Сигнализирай за неуместен коментар