Mercedes-Benz успешно защити първенството си като най-продаваната марка луксозни автомобили в света, като победи своите конкуренти BMW и Audi за четвърта поредна година, съобщава Bloomberg.
От Mercedes-Benz заявиха, че собствените продажби на марката са се увеличили с 1,3% до рекордните 2,34 млн. автомобила. В петък от своя страна BMW съобщи, че продажбите на превозни средства на едноименния бранд са нараснали с 2% до 2,17 млн. автомобила миналата година. През 2019 г. глобалните продажби на Audi са отбелазали ръст с 1,8% до 1,85 млн. автомобила, но марката изостава спрямо другите две и остава на трето място.
Гледайки към бъдещето, BMW заяви, че тази година се стреми към леко увеличение на продажбите в групата, както и към „стабилен ръст на продажбите“ в Китай. В Европа се очаква те да са равни на тези през на 2019 г. и да нараснат леко в САЩ. Компанията представи информация за продажбите и представи прогнозите си по-рано тази седмица.
Въпреки че при доставките на скъпи модели в Китай, най-големият автомобилен пазар в света, се наблюдаваше задържане, перспективите могат да се влошат за германския производител на луксозни превозни средства поради излагането му на потенциално по-високи тарифи за автомобили между САЩ, Китай и Европа.
„Благодарение на голямата ни офанзива при моделите, ние отново успяхме да увеличим продажбите си до нов връх през 2019 г.“, каза в изявление ръководителят на продажбите на BMW Питер Нота. „Уверен съм, че ще продължим успешния си курс през настоящата година", добави още той.
Новият директор по продажбите и маркетинга на Audi Хилдегард Вортман заяви във вторник, че сравнително новата продуктова гама трябва да помогне на марката да поддържа положителна инерцията на продажбите и да навакса разликата с Mercedes-Benz и BMW през последните години. След мрачна първа половина на годината доставките отбелязаха ръст към края на 2019.


Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?
преди 5 години Мерцедес може и да са увеличили продажбите си,но феновете на БМВ за нищо на света не биха си купили друга кола! Дори и да е Мерцедес. Войната между Мерцедес и БМВ ще е вечна... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години това е някакъв фейк ... АВВА-та 2018 каза , че aurus (бивша ЗИЛ) ще размажат безаналогово всякакви немски и ингилизки тройки , двойки , единици и так далее ... доставиха ли поне 60-те бройки дето ФСБ поръча ? и гледам още не го продават , ама цената за базата от $152к (2018) е вече $274 (2019) ...дядя вова .. коментар ?! отговор Сигнализирай за неуместен коментар