Volkswagen AG сигнализира, че е готов да настоява за съкращаване на персонала в едноименната си марка, за да намали разходите и да подобри рентабилността.
Следващата година ще бъде трудна за Volkswagen поради интензивния натиск на няколко пазара и изоставането при поръчките за неговите електрически превозни средства, споделя изпълнителният директор на марката Томас Шефер, цитиран от Bloomberg.
„Обичайният бизнес няма да бъде достатъчен без забележими съкращения“, посочва той пред синдикалисти в завода на компанията във Волфсбург. „Трябва да се заемем с важните проблеми, включително с персонала“, добавя той.
Най-големият производител на автомобили в Европа работи по програма за увеличаване на възвръщаемостта и по-добра конкуренция спрямо концерни като Stellantis NV и Tesla Inc., като забавящото се търсене в Европа и Китай притиска компанията да ограничи своите раздути структури.
Главният изпълнителен директор на групата Оливер Блуме иска едноименната марка да осигури печалба от около 10 млрд. евро до 2026 г. Успехът отчасти ще зависи от сключването на споразумения с мощните профсъюзи на компанията.
Марката трябва да намали прекомерните административни разходи и да направи фабриките си по-продуктивни, изтъква Шефер, добавяйки, че споразумение за необходимите мерки трябва да бъде намерено още тази година.
„Ние не печелим достатъчно с нашите автомобили, за да финансираме трансформацията и бъдещето си от нашите собствени ресурси“, изтъква той, добавяйки: „Други производители биха затворили заводи в такава ситуация“.
Повече подробности за мерките за ефективност се очаква да бъдат обявени на събранието на работниците на 6 декември.


Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
Какво време ни очаква в неделя?
Внимание! Чакат ни мощни магнитни бури в следващите дни
Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Божидар Божанов: По всичко изглежда, че провокаторите са действали с МВР
Разходите за заплати нарастват с около един милиард евро
Румен Петков: Омразата тръгва от парламента
Желязков: Българските евромонети ще са законно платежно средство от 1 януари
„Арда“ надви „Локомотив“ на „Лаута”