Новият главен изпълнителен директор на Jaguar Land Rover (JLR) отхвърли критиките на президента на САЩ Доналд Тръмп, настоявайки, че производителят на автомобили е в добра форма, а клиентите реагират положително на противоречивото ребрендиране на Jaguar.
По-рано тази седмица Тръмп обвини британския автопроизводител, че е в „абсолютен хаос“ след това, което той нарече „уок“ реклама, пусната миналата година. Междувременно Jaguar се отказа от емблематичното си лого с голяма котка.
Автомобилният производител се придържа към новия си облик, изтъква П. Б. Баладжи, главен финансов директор на компанията майка на JLR, Tata Motors Ltd., който поема поста главен изпълнителен директор в британския концерн през ноември.
„Колите ни получават вълнуващи отзиви от клиентите“, подчертава той пред журналисти.
На въпрос относно забележките на Тръмп, Баладжи заяви, че представянето на JLR в разтърсената от американските мита глобална автомобилна индустрия доказва, че компанията е на правилния път. „Трябва да сравните нашите данни с това как се представят другите“, изтъква той.
Коментарите му донякъде опровергават твърдението на Тръмп, че напускащият изпълнителен директор на JLR Ейдриън Мардел е подал оставка заради ребрендирането.
Jaguar няма да произвежда автомобили, докато новата изцяло електрическа гама не бъде готова за пазарен дебют догодина. Тя е насочена към по-младите потребители.
Автомобилният производител, който представи концептуален автомобил на Седмицата на изкуствата в Маями миналия декември, планира да продава по-малко автомобили, отколкото в миналото, но на по-високи цени.
Въпреки това, коментарът на Тръмп подчертава как подходът на Jaguar се превърна в гръмоотвод. Рекламното видео на марката предизвика критики от десни фигури, включително лидера на партията „Реформирай Великобритания“ Найджъл Фараж, който заяви, че компанията рискува „да фалира“. Дори главният изпълнителен директор на Tesla Inc. Илон Мъск попита дали Jaguar все още продава автомобили, предвид липсата им във видеото.
JLR пострада от митата на Тръмп, които засегнаха доставките на луксозните ѝ спортни автомобили в САЩ. Това се отрази на печалбата на Tata Motors, която се сви с две трети през последното си тримесечие.


Недоволството продължава: Очакват се нови блокади по границата с Гърция
Евакуацията невъзможна! Лошото време държи в капан екипажа на танкера, заседнал край Ахтопол
Среднощни сметки: МФ публикува новия проектобюджет в полунощ
Сериозен ръст на случаите на варицела във Варна
Община Варна награди най-изявените доброволци за 2025 година
Край на кеша? Как дигитализацията ще промени плащанията в Европа
ChatGPT държи лидерството пред Google Gemini
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Бурното море не позволява евакуация на екипажа на заседналия танкер край Ахтопол
Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.
Инфлуенсър събра $1,7 млн. за 88-годишен касиер
Масирана атака: Руски дронове и ракети поразиха жп възел край Киев
Тома Биков: Протестът помогна парадоксално на ГЕРБ