IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Hyundai показа два седана, с които ще конкурира BMW и Audi

Моделите AG и Grandeur дебютираха на автосалона в Пусан, като са предназначени за пазара на Южна Корея

11:51 | 29.05.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Новите AG и Grandeur.<em> Снимка: Ройтерс</em></p>

Новите AG и Grandeur. Снимка: Ройтерс

Корейската компания Hyundai, която вече обяви амбициите си да бъде производител на премиум автомобили, представи два нови модела, с които ще конкурира германските производители BMW и Audi. Седаните AG и Grandeur дебютираха на автосалона в Пусан, като са предназначени за пазара на Южна Корея.

С новите си модели Hyundai ще опита да въздейства на увеличаващата се популярност на германските автомобили на родния си пазар. След подписването на споразумението за свободна търговия между ЕС и Южна Корея през 2011 година вносните коли завладяха сериозен пазарен дял на автомобилния пазар на страната, който към 2016 година се окачва да достигне до 20%.

Именно завладяване на по-голям пазарен дял в сегмента на луксозните седани е целта на новите AG и Grandeur. Седанът AG е позициониран ценово между моделите Grandeur и Genesis, като ще стъпи на пазара в Южна Корея в края на тази година на цени от 44 100 долара.

"Има голяма празнина в моделната ни гама. Нямаме представител, който да запълни нишата между Grandeur и Genesis, което позволи на конкурентите ни да увеличат продажбите си. Именно затова пускаме новия AG", коментират от корейската компания пред Ройтерс.

Другият представен на изложението в Пусан модел - обновения седан Grandeur, също има за цел да се справи с конкуренцията на германските производители. Моделът е оборудван с дизелов агрегат, който покрива нормите на Евро6, генерира 202 к.с. и има обем от 2,2 литра.

"Продажбите на дизелови автомобили в Южна Корея непрекъснато се увеличават. През миналата година цели 62% от реализираните на пазара дизелови коли са били вносни, докато през 2010 година броят им е бил почти тройно по-малък", сочи информацията на Ройтерс.

"Новите модели на Hyundai са изправени пред предизвикателството да спечелят обратно доверието на местните клиенти, които все по-често избират европейски или американски автомобили", коментира анализаторът от BS Securities Янг Хи-Джун. "Това не е невъзможна задача, тъй като пазарът на Южна Корея е един от малкото, на които се купуват предимно автомобили местно производство. Цели 70% от продадените през миналата година в страната нови автомобили са произведени от Hyundai и Kia".

Към момента не е известно дали Hyundai планира да предлага новия седан AG и на други пазари.

Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:24 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още